اشتغال اتباع خارجی بدون دریافت مجوز در اردبیل ممنوع است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: اشتغال اتباع خارجی بدون دریافت مجوز اشتغال در تمامی نقاط استان اردبیل ممنوع است.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۳۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین منوری در دیدار با فرماندار شهرستان خلخال اظهار داشت: اتباع بیگانه عراقی که با پناهندگی و یا مجوز اقامت ساکن اردبیل هستند باید برای اشتغال پروانه دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این افراد باید در هر منطقه‌ای از استان که قصد اشتغال داشته باشند از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پروانه اشتغال دریافت کنند چرا که در غیر این صورت نمی‌توانند به فعالیت و اشتغال در نقاط مختلف استان بپردازند.

منوری صدور این مجوزهای اشتغال را برای اتباع بیگانه ضروری و ملزم دانست و افزود: در صروتی که اتباع بیگانه در حین کار این مجوزهای را به همراه نداشته باشند مشمول جریمه می‌شوند و مشکلاتی در این حوزه برای آنها به وجود خواهد آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از احداث استخر ویژه کارگران در اردبیل و خلخال خبر داد و گفت: برای احداث پروژه استخر ویژه کارگران خلخال اعتبارات مورد نیاز اختصاص یافته و به زودی شاهد عملیات اجرایی این پروژه ویژه کارگران در شهرستان خلخال می‌شویم.

وی بیان کرد: برای این پروژه و توسعه امکانات ورزشی مجموعه کارگران خلخال مبلغ 5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که در صورت کافی نبودن این اعتبارات می‌توان میزان آن را افزایش داده و در این حوزه اقدام به توسعه تجهیزات مجموعه ورزشی کارگران کرد.

ارسال نظرات