استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر با انجام حمایت‌های لازم بستر و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری دالخی و خارجی در سطح استان اردبیل فراهم شده است.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۴۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش، در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با تلاش و جدیتی که انجام شده اعتبارات استان اردبیل در شهرستان‌های مختلف به شکل متوازن و عادلانه توزیع شده و سهم هیچ منطقه و شهرستانی نادیده گرفته نشود تا بتوانیم شاهد توسعه و آبادانی در تمامی نقاط استان باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بستر و زمینه برای سرمایه‌گذاری‌های کلان داخلی و خارجی در استان اردبیل مهیا شده است، افزود: حضور سرمایه‌گذاران در استان می‌تواند توسعه و آبادانی منطقه را به بار آورد که در همین راستا تلاش کرده‌ایم تا زمینه‌ای را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند در استان اقدام به فعالیت تولیدی و اقتصادی کنند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به ایجاد بستر و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان اردبیل در حال حاضر چندین پروژه ملی عظیم در سطح استان در حال اجرا بوده که تلاش می‌کنیم با حمایت از این پروژه‌ها و رفع مشکلات و موانع بر سر راه آنها زمینه بهره برداری هر چه سریع‌تر را فراهم آوریم.

خدابخش تصریح کرد: افتتاح این پروژه‌های ملی و عظیم در استان اردبیل می‌تواند میزان اشتغال و سطح تولیدات استان اردبیل را افزایش داده و منجر به توسعه و عمران هر چه بیشتر استان اردبیل شود که در حال حاضر سرعت اجرای این پروژه‌ها در حد مطلوب و مناسبی بوده و امیدواریم بتوانیم شاهد راه‌اندازی هز چه سریع‌تر آنها باشیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حل مشکلات و احدهای تولیدی و اقتصادی استان اردبیل گفت: در این زمینه و برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فعالان تولیدی و صنعتی در استان اقدامات مناسبی انجام شده چرا که حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی در استان اردبیل بوده تا بتوانیم از این طریق توسعه و آبادانی را برای استان رقم بزنیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه شهرستان پارس‌آباد در حوزه آب و خاک دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی است، اظهار کرد: باید از این منابع در سطح شهرستان پارس‌آباد به نحو مطلوب و شایسته بهره‌برداری شده و بتوانیم با راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی توسعه اقتصادی را برای این شهرستان فراهم آوریم.

ارسال نظرات