خلخال پایلوت طرح اشتغال‌زایی در استان اردبیل شد

فرماندار شهرستان خلخال گفت: شهرستان خلخال به‌عنوان پایلوت اشتغال‌زایی استان اردبیل انتخاب و معرفی شده است.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۴۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی تظری، در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، اظهار داشت: شهرستان خلخال به عنوان پایلوت اشتغالزایی استان اردبیل انتخاب و معرفی شده که انتظار می‌رود با توجه به این امر باید شاهد تحولاتی اساسی در حوزه اشتغال زایی برای بیکاران در منطقه باشیم.

فرماندار خلخال بیان کرد: در حال حاضر بیکاری و نبودن فرصت‌های اشتغال و فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی در شهرستان خلخال اصلی‌ترین و مهم‌ترین مشکل این شهرستان است به طوری که حتی افراد تحصیل‌کرده و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در این شهرستان نیز با مشکلات نبود فرصت شغلی مواجه هستند.

وی افزود: باید تلاش و جدیت متولیان امر و مسئولان شهرستان بر رفع مشکلات موجود بر سر اشتغال جوانان و ایجاد فرصت‌های مناسب برای اشتغال افراد بیکار در منطقه باشد که این امر می‌تواند با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان خلخال میسر شود.

نظری با اشاره به راکد و غیرفعال بودن واحدهای تولیدی و صنعتی خلخال بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از نیمی از واحدهای این شهرستان غیرفعال هستند که این امر زمینه‌ساز ایجاد مشکلات فراوان بر سر راه اشتغال مردم منطقه شده که باید با شناسایی و رفع مشکلات این واحدها تلاش کنیم تا رونق اشتغال را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندار خلخال با قدردانی از تلاش و همت مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در توجه به تجهیز زیرساخت‌های ورزشی کارگران شهرستان خلخال تصریح کرد: راه‌اندازی مجموعه ورزشی کارگران خلخال و تجهیز این مجتمع به امکانات ورزشی می‌تواند ثمرات و نتایج مثبت و موثری را به دنبال داشته باشد که امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر شاهد راه‌اندازی این مجتمع در خلخال باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار