برادر شهید باقر رادمردیان:

دشمنان از انسجام و شهادت طلبی ملت ایران هراس دارند

برادر شهید باقر رادمردیان گفت: ترس دشمنان از دستیابی کشورمان به فناوری هسته ای نیست بلکه آنها از انسجام و شهادت طلبی ملت ایران هراس دارند.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۴۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رادمردیان در  سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و سالروز شهادت دانشجوی شهید باقر رادمردیان در جمع مسئولان بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اینکه دشمنان ما از انرژی هسته ای و بمب اتم نمی ترسند؛ بلکه ترس آنها از  از اتحاد و انسجام ملت ایران و از عظمت شهدا است، گفت:  قطعا اگر غیر از این بود دشمنان بارها کشور را مورد تجاوز قرار می دادند.

وی افزود: سرکشی از خانواده شهدا باعث می شود تا یاد و خاطره شهید برای ما زنده شود و این تلنگری است که اگر ما راه آن ها را فراموش کردیم به خود بیاییم؛ هرچند که شهدا متعلق به یک خانواده نیستند؛ بلکه متعلق به کل ملت هستند؛ چرا که جانشان را برای ملت فدا کردند.

 وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس یادآور شهدای کربلا هستند، افزود: شهدا تنها به فکر اطاعت از رهبری بودند و در واقع مطیع ولایت بودند.

 برادر شهید باقر رادمردیان با اشاره به اینکه تمام دست نوشته های شهید رادمردیان بیانگر مطیع بودن ایشان در مقابل رهبری است و در مجموع دیگر شهدا نیز با این دیدگاه و ایدئولوژی در جبهه حضور پیدا کردند، ادامه داد: چنانچه بسیج و جامعه نیز می خواهند از انحراف مصون بمانند باید مطیع ولایت باشند؛ چرا که در صورت ایجاد انحراف دشمن چنگ و دندان برای این کشور تیز می کند.

 رادمردیان با تاکید بر اینکه با وجود رهبر معظم انقلاب خطری کشور را تهدید نمی کند، تصریح کرد: ما خانواده شهدا حرف رهبر و امام خود را با تمام وجود می پذیریم و مطیع آن هستیم.

 وی در ادامه برادر شهید رادمردیان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا پشت ارتش بعث عراق بود و این ارتش ظرف چند روز می توانست یک منطقه را برای انجام عملیات آماده کند، گفت:  ما تنها در عملیات بدر 60 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کردیم و به مین دلیا است که امروز هیچ قدرتی توان رویارویی با ملت بسیجی و شهادت طلب ایران را ندارد.

 رادمردیان ضمن اشاره به انگیزه شهید باقر رادمردیان برای تحصیل در دانشگاه صنعتی شریف گفت:  از برادرم که در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه 100 شده بود پرسیدم که با این رتبه خوبی که آورده ای چه دانشگاهی را می خواهی برای تحصیل انتخاب کنی که ایشان در پاسخ گفتند دانشگاه صنعتی شریف را به علت اینکه تنها دانشگاهی است که در خدمت جبهه و جنگ بوده برای تحصیل انتخاب می کنم.

ارسال نظرات