برگزاری اولین دوره آموزشی مدیران کاروان راهیان نور از برگزاری اولین دوره آموزشی مدیر کاروان‌های راهیان نور سپاه عاشورا با حضور اساتید برجسته در استان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۵۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدعلی ریحانی‌خواه، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا از برگزاری اولین دوره آموزشی مدیر کاروان‌های راهیان نور سپاه عاشورا با حضور اساتید برجسته در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: اولین دوره آموزشی مدیر کاروان‌های راهیان نور سپاه عاشورا  با حضور 120 نفر از مدیران کاروان‌های در تبریز برگزار شد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور مسئولان لشکری و  اساتید دانشگاهی به مدت دو روز در سالن جلسات سپاه عاشورا برگزار شد.

ریحانی‌خواه افزود: در این کلاس‌ها مباحثی از جمله مباحث کلی اردوها، درس آسیب‌شناسی اردوها، اصول و مبانی ارتباطات ،اخلاق در مدیریت اسلامی در اردوها،امنیت و ایمنی در اردوها، بهداشت و درمان در اردوها، و کارگاه راهیان نور و بحث راویان فتح برگزار شد که در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا شد.

وی در خصوص تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور ابراز داشت: اصل موضوع در دفاع مقدس امدادهای خداوند بود و رزمندگان ما وسیله پیروزی بودند که اردوهای راهیان نور بازگوکننده این حماسه آفرینی‌ها است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هم در فرمایشات خود برگزاری اردوهای راهیان نور را تأیید می‌کنند، گفت: اینکه مقام معظم رهبری تاکنون شش مرتبه در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کردند، نشان از تأثیر و اهمیت برگزاری این اردو‌ها دارد.

ارسال نظرات