ستاد راهیان نور شهید برونسی ثبت‌نام متقاضیان را برای اعزام به مناطق عملیاتی‌شمال‌غرب کشور آغاز کرده است و کاروان انفرادی ستاد شهید برونسی ۱۴ مرداد به شمال‌غرب کشور اعزام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۹۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، ستاد راهیان نور شهید برونسی امسال برای نخستین‌بار به ثبت نام و اعزام متقاضیان شرکت در راهیان‌نور شمال‌ غرب کشور کرده که با استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان مواجه شده است.

افرادی که تمایل دارند در اردوهای راهیان نور شمال‌غرب کشور ثبت‌نام کرده و به بازدید مناطق بروند، اما در هیچ گروه، نهاد و سازمانی قرار ندارند و به صورت تنها و انفرادی تمایل به سفر دارند، می‌توانند با ستاد راهیان نور شهید برونسی اعزام شوند.

این ستاد افرادی را به صورت انفرادی در یک کاروان مشخص ثبت‌نام و اعزام می‌کند. افراد می‌توانند با اعزام به اردوهای راهیان نور شمال‌غرب از شهرهای سنندج، مریوان، بانه، سردشت و پیرانشهر و یادمان‌های دزلی، دالانی، باشماق(حانوم شیخان)، شهدای غریب سیرانبند، بوالحسن، دارساوین، بوالفت، دوپازا، جنگل آلواتان، روستای دولتو، یادمان شهید کاظمی، حاج عمران(تمرچین) بازدید کنند.

بازدید از مناطق عملیاتی شمال‌ غرب از تاریخ 14 الی 26 مرداد انجام می‌شود و کاروان انفرادی شهید برونسی صبح روز 14 مرداد از ایستگاه متروی مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام خواهد شد.

ارسال نظرات