عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با بسیج:

برخی به خاطر نفع شخصی به دنبال استمرار حضور پژو و رنو در ایران هستند

علی لو با اشاره به اینکه منفعت برخی از افراد در استمرار مشارکت پژو و رنو با شرکت های خودروسازی داخلی است گفت: ذات فرانسوی ها خصومت با ایران است.
کد خبر: ۸۵۴۷۹۱۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

علی علی لو عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با انتقاد از فرش قرمز پهن کردن وزارت امور خارجه برای لوران فابیوس گفت: فرانسه از زمان قاجار تاکنون عملکرد منفی و خصمانه را علیه ملت ایران داشته است و پس از انقلاب نیز در سنگ اندازی در پیش پای ایران از هیچ اقدامی دریغ نکرده اند و بزرگترین کلاهبرداری ها را از شرکت های ایرانی داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه در مذاکرات هسته ای هم فرانسه سخنگوی رژیم صهیونیستی بود افزود: به نظر من برخی از مدیران دولتی منافع شخصی دارند که در شرایط فعلی قصدر تعامل اقتصادی با فرانسه کرده اند

علی لو با اشاره به اینکه منفعت برخی از افراد در استمرار مشارکت پژو و رنو است گفت: ذات فرانسوی ها خصومت با ایران است اما مدیران دولتی نباید فضا را برای این مساله باز کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به سفر جمعی از نمایندگان شرکت های ایرانی به فرانسه گفت: در میان برخی از این شرکت ها شخصیت های دولتی هم حضور داشته اند که بدون مجوز و خودسرانه اقدام به این سفر کرده اند.

وی با اشاره به اینکه منافع جاده تعامل اقتصادی با فرانسه یک طرفه به سمت پاریس است افزود:آنهم در شرایطی که توافق هسته ای عملا نیم بند است این نوع مراودات هیچ معنا و مفهومی ندارد.

علی لو با بیان اینکه برخی از هول حلیم در دیگ افتاده اند ادامه داد: هر نوع تعامل اقتصادی در فضاپسا تحریم باید با توجه به اصل رقابت پذیری باشد تا منافع و مصالح کشور تامین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات