خبرهای داغ:
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان سمنان:
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان سمنان گفت: تقويت شور انقلابي در مردم در راستاي پاسداري از آرمان‌ها و ارزش‌هاي نظام و حفظ ارتباط و پيوند مردم با رهبري و ولايت فقيه مهمترین فلسفه تشکیل شورای هماهنگی سازمان تبلیغات است.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۰۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، حجت‌الاسلام محمد حسين‌پور در نشست خبري اصحاب رسانه به مناسبت داوزدهم مردادماه سالروز تأسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كه در محل سالن جلسات شوراي هماهنگي استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: به فرمان امام خميني(ره) شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در سال 1359 تأسيس و پايه‌گذاري شد.

وي با بيان اينكه مردم استان سمنان در تمامي صحنه هاي انقلاب حضوري فعال داشته‌اند؛ ‌اظهار داشت: حضور بي نظير مردم شهيدپرور استان سمنان همچون حماسه حضور در تجمع عظيمي كه در سراسر كشور در 9 دي 88 برگزار شد و در استان ما در برخي شهرستان ها چند روز قبل از اين تاريخ بايد اطلاع‌رساني ملي شود تا بتوان به صورت شايسته‌اي قدردان اين مردم بود.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان سمنان با اشاره به انتخاباتي آتي اظهار داشت: قطعاً يكي از وظايف شوراي هماهنگي سازمان تبليغات اسلامي تشويق مردم به حضور حداكثري در انتخابات و تبيين معيارهاي يك نماينده خوب بر اساس فرمايشات رهبر معظم انقلاب به اطلاع مردم به صورت عمومي، فراجناحي و‌ ملي است.

حجت‌الاسلام‌ حسين‌پور در ادامه مهمترين اهداف تشكيل شوراي هماهنگي سازمان تبليغات اسلامي را ساماندهي تبليغات مناسبت‌هاي ملي و مذهبي، تنوير افكار عمومي، بصيرت‌افزاريي و روشنگري نسبت به توطئه‌هاي دشمنان ايران اسلامي، بسيج عمومي مردم جهت حضور در صحنه‌‌هاي مختلف انقلاب و ايجاد ارتباط بين مردم و مسئولان، تقويت شور انقلابي در مردم در راستاي پاسداري از آرمان‌ها و ارزش‌هاي نظام و حفظ ارتباط و پيوند مردم با رهبري و ولايت فقيه عنوان كرد.

وي در ادامه به تبيين وظيفه اصلي شوراي هماهنگي سازمان تبليغات پرداخت و گفت: برگزاري مراسم و مناسبت‌هاي ملي در كشور از طراحي، برنامه‌ريزي تا اجراي آن و همكاري در اجراي مناسبت‌هاي مذهبي از جمله وظايف اصلي شورا است.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان سمنان تصريح كرد: دفاع از قرآن و ارزش‌ها، عفاف و حجاب،‌ ولايت فقيه، فرهنگ‌سازي در مبارزه با صهيونيسم و استكبار جهاني از جمله مسائل و رويكردهاي مهمي است كه در دستور كار شورا قرار دارد.

وي در پايان با اشاره به اينكه 20 عنوان برنامه شاخص به مناسبت سالروز تأسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اجرا مي‌شود، افزود: ديدار با نماينده ولي فقيه استان سمنان، استاندار، تجليل از خادمان و همياران شورا، اهداي تنديس به موثران، برگزاري مسابقات فرهنگي،‌ گلباران مزار شهدا، برگزاري مسابقه سراسري فكر بكر، تقدير از دستگاه هاي اجرايي كه بيشترين همكاري را با شورا داشته اند، از جمله مهمترين اين برنامه‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها