نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تاكيد بر ترويج اسلام ناب محمدي گفت : جنگ هاي نيابتي و ايجاد 3 اسلام بدلي از توطئه آمريكا در خاورميانه است .
کد خبر: ۸۵۴۸۰۱۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج :حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی درنشست صميمي با كاركنان سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه پاسداري يك ارزش ، تكليف و امتياز الهي مي باشد و بايد از آن صيانت شود گفت : اگر پاسداري لطمه ببيند قطعا از اذهان عموم خارج مي شود چرا كه ارزش پاسداري به ايثار ، شهادت طلبي و قانونمندي است.

وي همچنين در اين رابطه گفت : براي حفظ جايگاه ارزشمند پاسداري بايد ابتدا پاسدار خود باشيم و بعد پاسدار انقلاب اسلامي .

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكيد داشت : بصیرت و بیداری و استقامت بر مواضع رهبری و عمل به نسخه و راه حل هایی که طبیب جامعه دینی ارائه می کند برای همه مردم و امت انقلابی ضروری است، اما برای سنگرنشینان و مدافعان انقلاب دارای حساسیت و اهمیت بیشتری است چرا که دفاع از حق و تلاش برای اصلاح دیگران بدون اصلاح خود امکان ندارد وپیشتازی و سنگرنشینی اسلام و انقلاب، آمادگی و توانمندی فکری و عملی افزون تری را طلب می کند.

وي در بخش ديگري از صحبتهاي خود گفت :امروز جغرافیای جهان اسلام دستخوش توطئه‌های ننگین آمریکا شده است و رسالت ما در شرایط کنونی این است که اسلام ناب محمدی(ص) را به دنیا معرفی کنیم چرا که دنیای امروز تشنه این اسلام ناب است و باید پاسداران همه توان خود را در این راستا به کار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علي سعیدی در رابطه با تهديدات و مسائل منطقه خاور ميانه گفت : در طول تاريخ ، تقابل كفر و اسلام بي بديل بوده و از يك طرف ايران اسلامي و از طرف ديگرجبهه گسترده ای بنام آمريكا و هم پيمانانش قرار دارند.

سعيدي اظهار کرد: نفوذ منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ناشی از قدرت مقاومت ملت ماست و این موجب شده که استکبار در برابر ما سر تعظیم فرود آورد.

وی با بيان اينكه منطقه خاور ميانه امروز با دو چالش جنگ هاي نيابتي و اسلام بدلي روبرو بوده است گفت: نظام سلطه دنبال براندازی انقلاب بود و در 36 سال با همه توان در هر عرصه‌ای برای براندازی نظام وارد شد.

سعيدي تنگه باب المندب را مهم ارزيابي كرد و خاطر نشان كرد : روزانه بيش از 7 ميليون بشكه نفت از طريق اين تنگه رد و بدل مي شود که در اختیار نیروهای انقلابی یمن قرار دارد.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای کنترل انقلاب‌های منطقه گفت: آنها شیوه‌های مختلفی به کار گرفتندو اولین اقدام آنها حضور فیزیکی بود که بعد‌ها متوجه شدند دچار اشتباه استراتژیکی شده‌اند و هزینه‌های سنگینی برای آن پرداختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی با بیان اینکه ویژگی جنگ تمدن‌ این بود که آمریکا مستقیما وارد موضوع مقابله با جهان اسلام شده بود، اضافه کرد: شكست هاي پي در پي باعث توطئه جديد آنها يعني جنگ هاي نيابتي شد و در اين جنگها با پول و نيروي منطقه مسلمانان بدترين خسارات را ايجاد كرده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به شکل‌گیری بیداری اسلامی اظهار کرد: بازیگراصلي این جنگ‌ها آمريكا مي باشد در حالی که جریان دیگری مانند کشورهای عربستان، قطر و ترکیه پول و پشتیبانی لجستیکی این جنگ‌ها را بر عهده دارند.

وي تاكيد كرد : نقطه فشار امروز بر روی سوریه و عراق قرار دارد و تلاش بر این است که ارتباط میان سوریه، ایران، عراق ،حزب‌الله و غزه قطع شود و اين خط مقاومت را قطع کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی با بيان اينكه "نظام سلطه 3 مدل از حکومت اسلامی، یکی اسلام سلفی و تکفیری، اسلام  سکولاریزه شده ترکیه و شيعه افراطي  که توسط برخی محافل داخلی ترویج می شود" اظهار کرد: یکی از راهبرد‌های انقلاب اسلامی، ترويج اسلام ناب محمدي به جامعه و دنيا توسط سپاهاست و پاسداران بايد نقش ارزشمندي در تحقق اين مهم داشته باشند.

وي همچنين در بخش پاياني صحبت هاي خود با تاکید بر اینکه  سپاه و بسيج فراتر از احزاب و سازمان‌هاست و خود را برای حزب یا فرد خاصی هزینه نمی‌کندگفت: سپاه و بسيج معیارها را مطرح می‌کند و از اصولگرایی به عنوان یک تفکر و اندیشه و بازگشت به اسلام ناب و نه به عنوان حزب دفاع می‌کند.

سعیدی با بیان اینکه "سپاه و بسيج هرگز بصورت مصداقی در انتخابات وارد نمی‌شود"، تاکید کرد: سپاه تنها چارچوب‌ها و معیارها را تبیین می‌کند و این به معنای دخالت در انتخابات نیست .

 

ارسال نظرات