رئیس بسیج سازندگی ساری از اعزام 40 گروه جهادی از بسیجیان ساروی به مناطق محروم 4 دانگه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۳۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷



 


 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین نادری‌ورندی در مراسم اعزام گروه جهادی از بسیجیان روستای صالح‌آباد به مناطق محروم چهاردانگه ساری، گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به‌ویژه دانشجویان اردوهای جهادی از ابتدای تابستان امسال آغاز شد.

 

نادری اظهار کرد: در راستای ‌ترویج فرهنگ کار و تلاش، خودباوری و ایجاد انگیزه در بین جوانان، اردوهای جهادی را در دستور کار قرار دادیم.

 

وی از اعزام 40 گروه برادر بسیجی ساروی در قالب هفت گروه دانش‌آموزی و 32 گروه دانشجویی برادر به مناطق محروم شهرستان ساری خبر داد و افزود: یک‌هزار و 500 نفر از بسیجیان ساروی که داوطلب حضور در اردوهای جهادی هستند در این 40 گروه سازماندهی شدند.

 

نادری افزود: تاکنون 50 نفر از بسیجیان ساروی در دو گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

 

رئیس بسیج سازندگی ساری با بیان اینکه گروه‌های جهادی در مقاطع زمانی سه‌، هفت و 12 روزه به مناطق محروم اعزام می‌شوند، بیان داشت: گروه‌های جهادی در مناطق محروم برنامه‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، ساخت منازل محرومان، ترویج اقتصاد مقاومتی و ایجاد رونق کسب و کار کشاورزی را در دستور کار دارند.

 

نادری از اعزام گروه‌های جهادی  پزشکان بسیجی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای افزایش سلامتی نیازمندان مناطق محروم و ویزیت رایگان آن‌ها، پزشکان بسیجی داوطلب را به مناطق محروم ساری اعزام می‌کنیم.

 

وی درباره تعداد گروه‌های جهادی پزشکان، ادامه داد: پزشکان بسیجی ساروی در شش گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

 

رئیس بسیج سازندگی ساری با بیان اینکه یک‌هزار و 500 نفر از دانش‌آموز بسیجی ساروی در طرح‌های «هجرت و مزرعه تابستانه من» شرکت می‌کنند، اظهار کرد: در طرح مزرعه تابستانه من دانش‌آموزان شرکت‌کننده به مدت یک روز برای کسب تجربه در کاشت، داشت و برداشت محصول در همان مدرسه فعالیت می‌کنند.

 

وی در پایان گفت: دانش‌آموزان بسیجی ساروی با هدف زیباسازی، بهسازی، مرمت و نوسازی مدارس در طرح هجرت دانش‌آموزی به مدت 10 روز فعالیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها