خبرهای داغ:
در سومین همایش راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران؛
سومین همایش راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران امروز ۷ مردادماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۳۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این همایش محمدباقر قالیباف شهردار تهران، طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، حجت‌الاسلام میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عادل مزاری رئیس دبیرخانه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استانها و حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر تهران در این مراسم گفت: این سومین نشست مشترکی است که بین رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی در مراکز استان‌های کشور و مدیران اجرایی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این نشست مشترک به ایجاد یک تفاهم و تعامل و برقراری زمینه‌های همکاری و هماهنگی و در همچنین نزدیک‌ترشدن حوزه‌های سیاستگذاری و اجرایی با یکدیگر کمک می‌کند تا در کنار آن به انتقال و مبادله تجربیات بین استان‌های کشور بپردازد.

طلایی عنوان کرد: این نشست نتیجه 10 سال کار اجرایی در حوزه فرهنگی است تا بتوانیم یک تعادل و توازن را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بین مراکز استان‌ها به‌وجود آوریم.

وی ادامه داد: امروز تحولات اجتماعی با سرعت زیادی کل کشور را در برگرفته است. در واقع نمی‌توانیم بگوییم که فلان استان از نظر فرهنگی از پایتخت کمتر است. باید با مدیریت فرهنگی این تعامل و توازن را برای توسعه فرهنگی ایجاد کنیم.

طلایی اظهار داشت: این نشست در واقع به‌دنبال آن است که فاصله‌ها را کمتر کند و در واقع یک رویه هدفمند را در بخش تعالی فرهنگی و اجتماعی رقم بزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها