مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران خبر داد
مسئول سازمان بسیج سازندگی مازندران از ایجاد بازارچه دائمی محصولات اقتصاد مقاومتی در ساری با همکاری شهرداری ساری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۴۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران،غلامرضا شریعتی بیان کرد: با توجه به اینکه عرصه فعالیت سازمان بسیج سازندگی مازندران بسیار وسیع است لذا حمایت‌های این نهاد مردمی را به ارائه تسهیلات محدود نکردیم و از ابتدا به فکر فروش محصولات اقتصاد مقاومتی تولیدکنندگان بسیجی بودیم.

 

وی افزود: یکی از مباحثی که از مدت‌ها قبل برای حمایت از فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در نظر داشتیم ایجاد بازارچه‌های دائمی بود تا بسیجیان تولید کننده بتوانند در آن محصولات خود را به معرض فروش بگذارند.

 

وی افزود: طی جلسه‌ای که با معاون عمرانی استاندار برگزار شد قرار بر این شد تا در همه شهرستان‌ها بازارچه محصولات اقتصاد مقاومتی دائر شود.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی مازندران تصریح کرد: درصدد ایجاد بازارچه‌های محصولات اقتصاد مقاومتی در تمام شهرستان‌های استان بودیم اما در ادامه مشکلاتی به وجود آمد که تحقق این مهم را به تعویق انداخت و امکان ایجاد بازارچه‌های دائمی محصولات اقتصاد مقاومتی به صورت همزمان در بیشتر شهرستان‌های استان برای مدتی میسر نیست.

 

این مسئول افزود: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از تولیدکنندگان بسیجی در محصولات اقتصاد مقاومتی در شهرستان ساری حضور دارند رایزنی‌هایی برای ایجاد بازارچه‌های دائمی از اقتصاد مقاومتی با مسئولان شهرداری ساری انجام دادیم.

 

وی گفت: لذا با مشاهده تمایل مسئولان شهرداری ساری ایجاد بازارچه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیجیان ساروی را در دستور کار قرار دادیم.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران افزود: در همین راستا با همکاری سردار بابایی، جلسه‌ای را با شهردار ساری برگزار کردیم که در نتیجه آن تصویب ایجاد بازارچه محصولات اقتصاد مقاومتی در ساری بود.

 

شریعتی گفت: با توجه به حسن نظر شهردار ساری مبنی بر ایجاد بازارچه دائمی محصولات اقتصاد مقاومتی، سازمان میادین میوه تره‌ و بار شهرداری ساری ماموریت یافت تا این مهم را در آینده نزدیک تحقق بخشد.

 

وی ابراز امیدواری کرد که بازارچه‌های دائمی اقتصاد مقاومتی موجب فروش بیشتر محصولات تولیدی بسیجیان شود و در مورد حمایت نهاد متبوعش از محصولات اقتصاد مقاومتی گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به دنبال حمایت در تولید و فروش است، بسیج سازندگی به عنوان یک حامی دائمی در کنار تولیدکنندگان بسیجی قرار دارد تا با اطمینان خاطر به تولید خود ادامه دهند.

 

شریعتی افزود: با توجه به گستردگی عرصه کشاورزی استان، حمایت‌های بسیج سازندگی مازندران به سمت 14 رشته کشاورزی سوق داده شد تا بسترهای اشتغال‌زایی جوانان در استان میسر شود.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بسیجیان استان با استفاده از حمایت‌های سازمان بسیج سازندگی مازندران بتوانند منبع درآمد داشته باشند و در تولید کشور و اقتصاد خانواده سهیم باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها