رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران خبر داد
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری برنامه‌های مهم پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۴۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

 



 


 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید جواد حسینیان در دیدار با امام جمعه قائم‌شهر بیان داشت: در هفته فرهنگ و ورزش زورخانه‌ای هفت برنامه شاخص و مهم در سطح استان برگزار می‌شود.

 

وی افتتاح نمایشگاه ترویج فرهنگ پهلوانی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، ورزش صبحگاهی، دیدار با پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران و برگزاری برنامه مهم روز قشر و ترویج فرهنگ پهلوانی را از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان اعلام کرد.

 

حسینیان از دیدار با آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله همدانی خبر داد و افزود: از دیگر برنامه‌های مهم ملاقات حضوری برخی از ورزشکار نخبه و قهرمان مازندران با رهبر معظم انقلاب اسلامی در آینده نزدیک است.

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به میزبانی مازندران از کنگره شهدای ورزشکار کشور در ساری اظهار کرد: سومین کنگره شهدای ورزشکار کشور در سال 94 با محوریت شهید شاخص ورزش کشور بهرام اسدپور گلوگاهی آذرماه امسال در ساری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

 

معاون توسعه امور ورزشی قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز مازندران گفت: مازندران با افتخارآفرینی که در ورزش دارد به عنوان نگین ورزش کشور محسوب می‌شود. 

 

غلامرضا رضوی تصریح کرد: سال گذشته ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب 334 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند.

 

وی با اشاره موقعیت بسیار خوب ورزش مازندران در کشور، بیان داشت: در چهار ماه نخست امسال ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب 86 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی در کنار تیم‌های ملی شدند.

 

رضوی از فعالیت 47 هیئت ورزشی در استان و بیش از 270 هیئت شهرستانی خبر داد و ادامه داد: با توجه به گستردگی و افتخارآفرینی نیاز به حمایت بیشتر و همه‌جانبه مسئولان به ورزش مازندران است.

 

وی از فعالیت یک‌هزار و 11 ناجیان غریق در 470 کیلومتر ساحل مازندران خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات و کمبود اعتبار نسبت به سال گذشته 53 درصد کاهش غریق داشتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها