طی سه سال اخیر

394 نفر از بسیجیان لرستان از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند شدند

مسئول شرکت نگار نصر لرستان گفت: طی سه سال اخیر 394 نفر از بسیجیان استان لرستان از تسهیلات اشتغالزایی شرکت نگار نصر بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۵۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، مینایی در همایش کارآفرینی و اشتغالزایی بسیج که با حضورمهندسین بسیجی استان در خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه امسال برنامه های منسجمی برای بحث کارآفرینی و اشتغال داریم گفت: طی سه سال اخیر 394 نفر از بسیجیان  استان لرستان از تسهیلات اشتغالزایی شرکت نگار نصر بهره مند شدند.

وی یکی از ضعف های عمده کار در لرستان را ضعف فرهنگی دانست و افزود: موسسه نگار نصر مدت سه سال است که تحت عنوان کارآفرینی و اشتغالزایی با دو رویکرد هدایت و حمایت فعالیت می کند.

مسئول موسسه نگار نصر لرستان با اشاره به اینکه رویکرد هدایت این موسسه به مسائل فرهنگی توجه دارد گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون یکی از عمده ترین مسائلی که در بعد فرهنگی به آن تاید شده است مقوله خودباوری است.

مینایی با تاکید بر اینکه باید در جامعه و خانواده کار را باور کنیم افزود: مدیریت جهادی نوعی جهاد در جامعه است. و مقوله ای که ما نی آن را دنبال می کنیم جهاد در اشتغالزایی است.

وی با بیان اینکه مدیر جهادی کسی است که کار را برای رضای خدا انجام می دهد اضافه کرد: یکی از جهادی ترین اقشار در جامعه بسیج است و این روحیه جهادی را نیز در جنگ از بسیجیان شاهد بودیم.

مسئول موسسه نگار نصر لرستان گفت: ورود بسیج به عرصه اقتصادی ناشی از جهادی عمل کردن بسیجی ها و خودباوری آن ها است.

مینایی با بیان اینکه از توان مهندسین بسیجی به عنوان مهندسین مشاور استفاده می شود اظهار کرد: در این شرکت در بعد  توانمند سازی و حمایت بسیجیان جهت ایجاد کارآفرینی فعالیت می کنیم. چرا که اگر توانمندی ایجاد شد تولید را به دنبال دارد و وقتی تولید ایجاد شد اشتغال ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: هدف بسیج ایجاد کارگاه های تولیدی در جامعه است؛ از این رو طی سه سال گذشته توسط شرکت نگار نصر استان به 394 نفر از بسیجیان تسهیلات پرداخت شده است.

مسئول موسسه نگار نصر لرستان گفت: متاسفانه اکثر ما اقتصاد معیشتی داریم و این در حالی است که اقتصاد معیشتی همواره  فقیر را فقیرتر می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار