خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در همایش تحلیلی بدحجابی و ابتذال در حوزه بنت الهدی(س) این سپاه، گفت: همه نهادهای اجتماعی و فرهنگی و روشنگران جامعه در حفظ فرهنگ اسلامی جوانان و نوجوانان مسئولیت دارند.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۵۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رباب ضرابپور با بررسی علل و عوامل ایجاد کننده بدحجابی در جامعه، ریشه های آن را گرایش جوانان جامعه به سمت ابتذال فرهنگی دانست.

وی اظهار کرد: ضعف در تربیت نوجوانان و جوانان از طرف خانواده، مدرسه، دانشگاه یا رسانه های ارتباطی، مهمترین علت سستی بنیان فرهنگی افراد بوده و آن ها را به سمت جاذبه های بی بنیان فرهنگ غربی سوق می دهد.

ضرابپور نقش رسانه ملی را در شکل گیری و تقویت شخصیت افراد بسیار مهم ارزیابی و تقویت بنیان خانواده ها، افزایش توجه به فرزندان در خانواده، آگاه سازی جوانان به فرهنگ اسلامی، فلسفه حجاب و... را از مهمترین راهکارهای مقابله با ابتذال فرهنگی و بدحجابی در جامعه برشمرد.

همایش تحلیلی آسیب شناسی بدحجابی و ابتذال فرهنگی با حضور ده ها نفر از فرماندهان پایگاه ها، شورای حوزه و خواهران بسیجی به همت حوزه بنت الهدی(س) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها