معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد:
یوسف دانشور خبر داد : تابستان امسال 85 مدرسه استان در طرح هجرت سه با حضور دانش آموزان بهسازی و بازسازی می شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۸۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، یوسف دانشور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 که صبح امروز درکانون فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد این طرح را از جمله طرح های بزرگ جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دانست و اظهار داشت : این اردوها با هدف بهسازی و تجهیز مدارس در تابستان امسال برگزار می شود.

وی افزود : این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری همه ساله با کمک بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش برگزار می شود که بهسازی و بازسازی مدارس از جمله اقداماتی است که انجام می شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش البرز حضور دانش آموزان را مهم دانست و گفت : حضور دانش آموزان استان بسیار مفید می باشد چراکه هر زمان آن ها وارد عمل شدند شاهد توفیقات بسیاری بوده ایم.

وی به بیان اهداف این طرح پرداخت و متذکر شد : غنی سازی اوقات فراغت جوانان،کمک به دولت در توسعه سازندگی معنوی و مادی ، اشاعه فرهنگ مشارکت جوانان در فعالیت های عمرانی،تحقق فرمان مقام معظم رهبری ، اشاعه روحیه مسئولیت پذیری و همچنین کارآفرینی از جمله اهداف طرح هجرت سه می باشد.

دانشور خاطر نشان کرد : بهره گیری از متخصصان بسیجی در سازندگی کشور موجب می شود فضای مناسبی برای تشکیل و یادگیری فعالیت های گروهی فراهم شود.

وی در پایان گفت : طرح هجرت سه ازامروز آغاز و تا 20شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که در این مدت زمان 85 مدرسه توسط 2هزار دانش آموز بازسازی و بهسازی می شود که هر اردو نیز ده روزه می باشد و با نظارت و بررسی بسیج و آموزش و پرورش انجام می شود.
ارسال نظرات