خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گلستان گفت: ساخت ساختمان پارک موزه دفاع مقدس به دلیل کمبود منابع متوقف شده و امیدواریم با نشستی که با پیمانکار داشته باشیم روند ساخت ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۲۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عباس حسنی‎نیا در سومین نشست هیئت امنای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گلستان در دفتر استاندار اظهار کرد: تپه نور شهدا در ماه مبارک رمضان روح معنویت هشت سال دفاع مقدس را در استان گلستان زنده کرده بود وبه عنوان مرکز فرهنگی دفاع مقدس به حساب می‎آمد.

وی به توقف ساخت ارک موضوع دفاع مقدس در تپه نور شهدا اشاره کرد و بیان داشت: ساخت ساختمان پارک موزه دفاع مقدس به دلیل کمبود منابع متوقف شده و امیدواریم با نشستی که با پیمانکار داشته باشیم روند ساخت ادامه پیدا کند.

مدیر اداره کل حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان با بیان اینکه به دنبال تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم، افزود: 60 تاریخ ایثارگران استان گلستان اقدام پژوهی خواهد شد.

حسنی‎نیا افزود: در حال حاضر یک گروه مجرب در راستای تدوین تاریخ شفاهی ایثارگران در استان گلستان فعال است و اداره کل حفظ آثار و ارزش‎ها در راستای مستند سازی و تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان تجربه خوبی را کسب کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها