فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: کاروان 200 نفر راهیان نور شهرستان شازند متشکل از اقشار مختلف مردم برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۴۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
سرهنگ علی رسولی روز چهارشنبه در آیین بدرقه مسافران این کاروان افزود: این کاروان به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و با هدف آشنایی هر چه بهتر نسل جوان با آموزه های دفاع مقدس و تبیین شایسته مسیر ومنطق شهدا در جامعه اعزام شده است.

وی توضیح داد: شرکت کنندگان در این سفر معنوی در قالب پنج دستگاه اتوبوس به مدت پنج روز از مناطقی چون پاوه، اسلام آباد غرب، کرند، گردنه مرصاد، کرمانشاه، قصر شیرین، سرپل ذهاب، ارتفاعات بازی دراز و باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: تعدادی از رزمندگانی که در عملیات مرصاد حضور داشته اند در این کاروان به روایتگری و بازگویی خاطرات می پردازند.

سرهنگ رسولی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: شرکت جوانان در این گونه برنامه ها و اردوهای فرهنگی موجب تقویت روحیه انقلابی و جهادی و حس شهادت طلبی می شود.

وی یادآور شد: همه مسوولان در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم که جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده، رسالت سنگینی برعهده دارند و اردو های راهیان نور بهترین بستر برای مقابله با این جنگ نابرابر است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند افزود: شهدا ثروت های اعتقادی و اجتماعی جامعه اسلامی هستند و توجه مناسب به سیره و معنویت شهدا، سبب توسعه و ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه می شود.

سرهنگ رسولی با بیان اینکه مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیم فرهنگی است، بر وظیفه مسوولان در قبال این گنجینه عظیم به منظور حفظ و انتقال آن به نسل های بعدی تاکید کرد.

وی افزود: نسل جدید تشنه معرفت پاک و اصیل جبهه و جنگ و دلاور مردی انسان هایی است که از تمام علایق دنیا بریدند و برای حفظ نظام و ارزش های اسلامی از خودگذشتگی را به حد اعلاء رساندند بنابراین سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می کند.

شازند یکی از شهرستان های دوازده گانه استان مرکزی است که علاوه بر ظرفیت کشاورزی دارای واحدهای پالایشگاهی و پتروشیمی است.
ارسال نظرات