خبرهای داغ:
مستند«زلزله خاموش» با موضوع پدیده فرو نشست زمین در سیمای استانی مرکز سمنان تهیه و تولید شده است.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۶۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مستند زلزله خاموش با رویکرد آموزشی به پدیده فرونشست زمین و معضل آن می پردازد و در این خصوص هشدارهای لازم را به مردم اعلام می کند.

در سالهای اخیر براثر برداشت بی رویه از آب های زیر زمینی به خصوص در مناطق خشک کشور با پدیده فرونشست زمین یا زلزله خاموش روبه رو هستیم که آثار تخریبی آن به مراتب از زلزله طبیعی بیشتر است. مستند«زلزله خاموش» با مقایسه انواع فرونشست در استان های مختلف کشور مثل همدان ،اصفهان ،تهران واستان سمنان عوارض این پدیده را مورد تحلیل قرار داده است.

این مستند30 دقیقه ای به تهیه کنندگی احمد خراسانی، نویسندگی و کارگردانی عباس ایمانیان، تصویر برداری علیرضا نجم الدین به زودی از شبکه استانی سیمای مرکز سمنان پخش می شود.

"طبیعت ما"را شما حفظ کنید

مستند طبیعت ما به موضوعاتی از قبیل جنگل داری و حفاظت و صیانت از آن ، آشنایی با جنگل های استان ، مرتع و مرتع داری، مباحث کارشناسی، چگونگی حفظ مراتع، راه های مقابله با پدیده بیابان زایی ،آشنایی با یگان حفاظت از طبیعت، چگونگی ایجاد تعاونی ، مشارکت های مردمی در راستای احیای طبیعت و ... است.

مجموعه مستند "طبیعت ما" در 26 قسمت 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی زین العابدین دیانی، نویسندگی و کارگردانی عباس ایمانیان، تصویر برداری و تدوین وحید نظری و صدا برداری عباس ایمانیان از سیمای این مرکز پخش می شود.

مهربانی را در "هلال مهربانی"تجربه کنید

با بخش های معرفی داوطلبین نمونه، آشنایی با پروژه های هلال احمر در سطح استان سمنان ،معرفی معاونت های جمعیت هلال احمر ،آشنایی با کمک های اولیه و پیامهای آموزشی روزهای دوشنبه و چهارشنبه با مخاطبان همراه خواهد بود.

مستند"هلال مهربانی"به تهیه کنندگی حسن گلپایگانی، کارگردانی و صدابرداری عباس ایمانیان ، تصویربرداری احمد خوشکام و تدوین محمدمهدی طاهری در 32 قسمت 15 دقیقه ای تهیه و تولید شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها