خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از علما و مسؤولان مشهد:
آیت الله نوری همدانی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی در تمامی برنامه ها، سکوت در برابر مسائل و اتفاقات جهان اسلام را روا ندانست و مبارزه با ظلم و ظالم و یاری کردن مظلوم را از اصول مهم دینی ذکر کرد.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۶۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار امام جمعه مشهد و شماری از مسؤولان استان خراسان رضوی، با تاکید بر حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی، تصریح کرد: امروز یکی از وظایف ما معرفی چهره واقعی اسلام است و باید در این راستا همه ظرفیت ها و توان خود را بکار گیریم.
 
این مرجع تقلید با بیان ارزش های اسلامی و انقلابی خاطرنشان کرد: امروز روز سکوت و بی تفاوت بودن در قبال مسائل نیست؛ امروز باید نسبت به دشمنان اسلام هوشیاری داشته باشیم؛ چراکه آنها درصدد تغییر چهره اسلام ناب هستند و با ایجاد گروهای تکفیری، سلفی و داعش این نقشه را با جدیت هر چه تمام تر دنبال می کنند.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی از آن دسته افرادی که با اظهارات خود چهره اسلام را متفاوت از حقیقت معرفی می کنند، انتقاد و تصریح کرد: اسلام با اهل خشونت و مستکبران در هر  کجا باشد مبارزه می کند و در حمایت از مظلوم با قدرت در صحنه می ایستد.
 
این مرجع تقلید توجه به فرهنگ را از اصول انقلاب اسلامی دانست و ضمن توصیه های مهم و کاربردی به متولیان و دست اندرکاران این عرصه، خاطرنشان کرد: باید به مسائل فرهنگی نگاه ویژه و همه جانبه شود.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مسائل فرهنگی مشهد را از مسائل مهم دانست و با اشاره به حجم انبوه زائران داخلی و خارجی این شهر مقدس، تاکید کرد که باید شهر مشهد معرف فرهنگ اسلامی و انقلابی باشد.
 
گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام اکبر فرجام مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد مدیر کل اوقات و امور خیریه استان خراسان رضوی و سید صولت مرتضوی شهردار مشهد گزارش جامعی از وضعیت فرهنگی استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس ارائه کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها