فرماندار شهرستان نیر مهمترين رسالت مراكز آموزش فني و حرفه اي ارائه مهارتهاي مختلف براي افراد جویای کار دانست و گفت: آموزش های فنی و حرفه ای باعث ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۷۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، در هفته ملی مهارت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه رئیس و همکاران مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نیر با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

یونس ممی زاده سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در اين ديدارضمن ارائه گزارش از فعاليت هاي فني و حرفه اي بيان داشت: مهارت آموزي براي افراد جوياي کار و ارتقاي مهارت افراد شاغل از مهمترين اهداف فني و حرفه اي است.

وی با بيان فعاليت هاي فني و حرفه اي در بخشهاي دولتي و خصوصي گفت: ارائه آموزش و مهارت در فني و حرفه اي براساس نياز بازار كار است و همه تلاش مان بر این است که مهارت های مورد نیاز بازار کار را تامین کنیم.

اکبر صمدی فرماندار شهرستان نیر نيز ضمن تبريك هفته ملی مهارت گفت: از مهمترين رسالت مراكز آموزش فني و حرفه اي ارائه مهارتهاي مختلف براي افراد جویای کار است تا آنها در مشاغل مورد علاقه مهارت لازم را کسب کنند و این عمل باعث پایداری شغل آنها می شود.

ایشان در ادامه آموزش های فنی و حرفه ای را یک اصل و ضرورت برای جامعه دانست و گفت: آموزش های فنی و حرفه ای باعث ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان این شهرستان خواهد شد.

صمدی در پایان سخنان خود در خصوص توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نیر قول مساعد دادند.

ارسال نظرات