امام جمعه نیر از ایجاد مرکز فرهنگی در منطقه توریستی بولاغلار این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۷۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی، امام جمعه نیر در جلسه شورای فرهنگ عمومی نیر با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: مسوولان دستگاه های اجرایی ذیربط باید نسبت به احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی ایجاد پایگاه فرهنگی و ارائه محصولات فرهنگی و فروش کتاب غرفه ایستگاه سلامت غرفه اقتصاد مقاومت را محل مناسبی برای ارائه برنامه های فرهنگی دانست و گفت: این حرکت برای مقابله با هجمه های ضد فرهنگی دشمنان مناسب است.

اکبر صمدی فرماندار شهرستان نیر هم به اهمیت ترویج مسائل فرهنگی در منطقه توریستی بولاغلار اشاره کرد و خواستار همکاری مسوولان ادارات در این زمینه شد.

وی افزود: توسعه و تداوم در پایداری اقتصادی و عمرانی بدون توسعه فرهنگی امکان پذیر نیست و در کنار این مکان گردشگری که لازمه هر شهرستانی است ایجاد یک پایگاه فرهنگی ضرورت دارد.

صمدی با بیان این که بیشترین جامعه هدف در اجرای برنامه های فرهنگی در تعطیلات بهار و تابستان نوجوانان و جوانان است اظهار کرد: رویکرد اصلی در اجرای برنامه های پرنشاط فرهنگی و اجتماعی در فضاهای عمومی و گردشگری بر مسائل دینی ، ارزشی و عقیدتی متمرکز شده است.

ارسال نظرات