رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین گفت: مسئولان باید در قبال مشکلات و مسائل موجود در سطح شهرستان به مردم پاسخگو بوده و نسبت به ارائه توضیحات لازم در این خصوص اقدام کنند تا موجب بدبینی مردم و شهروندان نشود.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۸۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام صفر یوسف زاده، امام جمعه نمین در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: این شورا، قرارگاه فرهنگی در شهرستان نمین بوده و باید تمامی مسائل فرهنگی در این جلسات طرح، بررسی و نسبت به ارائه راهکارها اقدام شود.

وی گفت: دشمن در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی با تمام توان کشور را مورد هجمه قرار داده‌اند.

امام جمعه نمین افزود: در آستانه انتخابات دشمن با استفاده از عوامل داخلی و سرمایه‌گذاری عظیم در این حوزه درصدد عملی سازی اهداف شوم خود خواهد بود.

وی با بیان اینکه امنیت مادی و جسمی در کشور مطلوب است، اظهار کرد: امنیت روحی و روانی جامعه مورد تیر رأس تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسف زاده گفت: اگر پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان از دانشگاه‌ها تماماً بر اساس اصول دینی و اسلامی فارغ التحصیل می‌شدند اکنون دشمنان کشور زمین‌گیر شده بودند.

وی افزود: با تفکر بسیجی که همان تفکر دینی بوده باید درصدد حاکم ساختن امنیت روحی و روانی در سطح جامعه باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین اظهار کرد: فرهنگ حاکم در هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ دینی و عاشورایی بود و این امر موجب شد تا از سخت‌ترین شرایط سربلند بیرون بیاییم.

وی گفت: دشمنان با سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مختلف جوانان و فرزندان جامعه ما را مورد هجمه قرار داده و در مقابل مسئولان نباید نسبت به ناهنجاری‌های سطح جامعه بی‌تفاوت باشند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسف زاده افزود: مسئولان ارشد شهرستان باید نسبت به وضعیت اجتماعی فرزندان و خانواده‌های مسئولین ادارات در سطح جامعه بی‌تفاوت نباشند.

وی بیان کرد: تمامی مصوبات و دستورالعمل‌های شورای عالی فرهنگ عمومی کشور باید در حوزه حجاب و عفاف در سطح شهرستان اجرایی شود.

وی گفت: دشمن سنگر حجاب و عفاف را در سطح کشور مورد آماج تهاجم فرهنگی قرار داده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین افزود: آسیب‌های فرهنگی همچون گردباد و طوفان جامعه را ویران می‌کند.

سرپرست فرمانداری نمین در ادامه جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: اعتبارات اختصاص داده شده برای مسائل فرهنگی نقش اساسی در تقویت و ترویج فرهنگ شهرستان دارد.

بخشعلی لطیفی گفت: سال گذشته سه میلیارد ریال برای احداث مجتمع فرهنگی نمین اختصاص یافته و امسال نیز بیش از سه میلیارد ریال به اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: برای فرهنگسرای شهر عنبران نیز دو میلیارد ریال اختصاص یافته که با توجه به پیشرفت پروژه امسال نیز اعتباراتی اختصاص خواهد یافت.

قائم‌مقام شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با اشاره به کمبود مکان و مشکلات موجود برای اقامه نماز عید سعید فطر اظهار کرد: برای احداث مصلای شهر بررسی‌های لازم صورت گرفته و برای این پروژه زمین مورد نظر تأمین‌شده است.

وی گفت: عملیات اجرایی پروژه مصلای شهر نمین امسال با اعتبار اولیه سه میلیارد ریالی آغاز خواهد شد.

برگزاری همایش ویژه روز دختر در دهه کرامت با حضور دختران و خانواده مسئولان، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و حجاب و عفاف، مسابقات کتاب‌خوانی، فضای سازی سطح شهرستان در دهه کرامت از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این جلسه بود.

ارسال نظرات