جزئيات تخصيص اعتبارات ماده 180 در كوثر

نماینده شهرستانهای کوثر و خلخال اعتبار اختصاص یافته از ماده 180 به کوثر را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۸۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

جلیل جعفری بنه خلخال، طی گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج از کوثر، از جذب و تخصیص اعتبار بالغ بر 4 میلیارد تومان به شهرستان کوثر خبر داد.

وی افزود: در تخصیص این اعتبار سعی شده است بیشتر به ادارات خدمات رسان و همچنین به پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی اختصاص یابد.

این نماینده مجلس به پیگیری مسئولین در راستای پیش برد پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال اجرای شهرستان کوثر اشاره کرد و افزود: مسئولین شهرستانی موظفند نسبت به پیگیری اختصاص اعتبارات استانی و شهرستانی اقدامات لازم را انجام دهند چرا که در این خصوص هیچ کسوری از سوی مسئولین قابل اغماض نیست.

دکتر جعفری افزود: حوزه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، شهرداری، آب و فاضلاب روستایی، اوقاف و امور خیریه، بنیاد مسکن و، ورزش و جوانان در اولویت این اعتبارات قرار دارند و می‌طلبد با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای، روسای ادارات از ردیف بودجه‌های ملی افزایش اعتباراتی مجموعه‌های تحت مدیریتی خویش را پیگیری کنند.

نماینده کوثر و خلخال خاطر نشان کرد: با وزارتخانه ها صحبت کردیم تا در صورتی که از محل اعتبارات ماده ی 180 مبلغی را اختصاص می دهیم وزارتخانه های مربوطه هم به آن پروژه نیز همان مقدار را اختصاص دهند.

گفتنی است که بهسازی و آسفالت راههای روستایی، آبرسانی به روستاها، ایجاد و احداث زمین های ورزشی و سالن، آسفالت رههای اصلی و معابر شهر گیوی، مقاومت سازی مساکن روستایی و ... از جمله حوزه هایی خواهد بود که بیشتر اعتبارات اختصاص یافته از سوی نماینده کوثر و خلخال به آنها اختصاص خواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار