خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج محمد رسول الله(ص) سمنان:

غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اهداف اجرای طرح نشاط و تعالی است

فرمانده پایگاه بسیج محمد رسول الله(ص) سمنان گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان از مهمترین اهداف اجرای طرح نشاط و تعالی است.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۸۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
عبدالله دخانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان به همت جوانان مسجد الزهرای سمنان طرح تعالی و نشاط با هدف غنی سازی اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان آغاز شد.

وی با اشاره به اجرای طرح بوستان معرفت برای رده سنی نوجوانان اظهار داشت: آموزش احکام، نماز، حفظ قرآن، قصه های قرآن در این طرح اجرا می شود.

گفت: این برنامه های به همت جوانان مسجد الزهرای سمنان در طول تابستان سال 94 به مدت سه ماه با برنامه های جذاب و آموزنده برای خانواده ها اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری محمدرسول الله(ص) سمنان برای برنامه های اوقات فراغت گفت: برای تمام رده سنی و مقاطع تحصیلی در طول تابستانبرنامه های متنوع برگزار می شود.

دخانیان از برگزاری کلاسهای آموزش مقدماتی کامپیوتر، نرم افزار فتوشاپ، وبلاگ نویسی، رزمی، سلاح شناسی، امداد و نجات مقدماتی و بازخوانی کتابهای شهید مطهری، ورزشی در تابستان امسال خبر داد و گفت: این طرح تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی همچنین از برگزاری دومین دوره مسابقات ورزشی از نیمه دوم مردادماه خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته های دارت، فوتسال، پینک پنگ، فوتبال دستی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها