خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان تصریح کرد: گرفتن برنامه ها از دستگاه ها و تطبیق دادن آنها با پروژه ها از برنامه فرمانداری تاکستان طی هفته های گذشته بوده است،اعتبارات معین شده دقیقا و تحقیقا بر اساس نیاز بوده و از مدیران درخواست داریم با مردم صادقانه رفتار کنند و مردم شاهد پیشرفت کار و کارایی پروژه ها باشند.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۰۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان در کمیته برنامه بودجه شهرستان تاکستان که در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد با اشاره به اعتبارات ماده 180 شهرستان تصریح کرد: با در نظرگرفتن 37 پروژه به مبلغ145/245میلیون تومان هزینه ها در حوزه های تامین آب آشامیدنی، آب کشاورزی روستایی و تکمیل سالن های ورزشی نیمه تمام تکمیل راه ها و رفع مشکل مناطق حادثه خیز، تکمیل مراکز بهداشتی، زیر ساخت های پروژه های راه سازی، آموزش و پرورش، صدا و سیما و برق از جمله طرح های اختصاص یافته است.

حیدری بیان کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام و در بین این پروژه ها طرح هایی که تاثیرگزاری بیشتری دارند و شرایط اتمام وجود دارند در اولویت قرار گیرند و همچنین موضوعات اساسی ماند بحران آب و مشکلات راه ها در اولویت اصلی قرار دارند.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه عملکردی از برخی، گلایه مندی هایی وجود دارد گفت: اگر دستگاهی نتواند آن نگاه ما را نسبت به عملیاتی کردن پروژه ها جبران کند قطعا گزارشی هم نخواهد داشت.

وی بیان کرد: اگر دستگاهی در سال مالی انتظارات برآورده نشود تخصیص صفر خواهد شد،مدیران دستگاه ها بر اساس یک گردش کار خوب و دقیق آنچه که انتظار مردم است عملی کنند،به یقینسالی پر بار خواهیم داشت و انتظارات مردم نیز برآورده خواهد شد.

فرماندار تاکستان با اشاره به اینکه شهرستان امسال در حوزه آب اعتبارات خوبی دریافت کرده است اذعان داشت: تاکستان به عنوان اولین شهرستان در استان اعتبارات بالایی در حوزه تنش زایی آب دریافت کرده است که امیدواریم در سال آینده مشکل آب نداشته باشیم.

حیدری گفت: با توجه به اینکه فاضلاب شهری در ردیف طرح ملی قرار دارد انتظار می رود با اتمام این موضوع در تاکستان شورا و شهرداری مشکل جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب را در تاریخ ثبت کند.

وی با اشاره به اعتبارات و پروژهای راه و شهرسازی عنوان کرد: تعریض جاده تاکستان به اک و اک به اسفرورین و همچنین جاده تاکستان به ضیاء آباد و فارسجین به ابهر نگاه استانی وجود دارد و اعتبارات چشمگیری در نظر گرفته شده است که تا پایان سال این پروژه ها نیز به بهره برداری برسد.

7001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها