مسئول بسيج دانشجويي استان كرمان درخصوص اردوهاي جهادي بسيج دانشجويي:
امروزه با عنایت خداوند اردوهای جهادی به یک فرهنگ مثبت در بین جوانان ودانشجویان تبدیل شده است
کد خبر: ۸۵۴۸۲۰۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی کرمان گفت: اردو های جهادی یکی از برکاتی است که در مجموعه بسیج دانشجویی راه اندازی شده است وسالهای سال است که این این اقدام مثبت وموثر منشا خیرات وبرکات برای نظام وروستاها ومناطق محروم بوده است وبنیانگذاران آن دانشجویان بسیجی بوده اند. وی ادامه داد :امروزه با عنایت خداوند اردوهای جهادی

ناصر بهروزمسئول بسیج دانشجویی کرمان گفت:اردو های جهادی یکی از برکاتی است که در مجموعه بسیج دانشجویی راه اندازی شده است وسالهای سال است که این این اقدام مثبت وموثر منشا خیرات وبرکات برای نظام وروستاها ومناطق محروم بوده است وبنیانگذاران آن دانشجویان بسیجی بوده اند.

وی ادامه داد :امروزه با عنایت خداوند اردوهای جهادی به یک فرهنگ مثبت در بین جوانان ودانشجویان تبدیل شده است.

بهروز تصریح کرد :در حال حاضر در بحث وزمینه اردوهای جهادی استان کرمان یکیاز استانهایی است که بیشترین حجم اردوهای جهادی را داشته است وبرای اعزام غریب به ۱۰ هزار نفردانشجوبه اردوهای جهادی برنامه ریزی شده است ودر حال برگزاری است این اردوها در عرصه های مختلفی از جمله عمران وسازندگی بهداشت ودرمان آموزشی برگزار می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی کرمان عنوان کرد: آن چیزی که مد نظرما و از اهداف برگزاری این اروها است ترویج اقتصاد مقاومتی وفرهنگ سازی در زمینه این فرهنگ راهبردی نظام است.

وی در ادامه افزود :در مناطقی که گروه های جهادی فعالیت می کنند ظرفیت های بالقوه ای وجود دارد که که مردم به آنها توجه نکرده اند توجه با این ظرفیت ها وتبدیل کردن آنها به بالفعل می تواند منشا خیرات وبرکات باشد وبسیاری از مشکلات مردم وبیکاری جوانان در روستا ها را مرتفع سازد.

بهروزاظهار داشت :تا به امروزاعزام ۵۶ گروه جهادی به مناطق مختلف جنوب وشرق استان صورت گرفته است که تا پایان شهریور ماه ۷هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های استان در این اردوها شرکت خواهند داشت.

مسئول بسیج دانشجویی کرمان در پایان خاطر نشان کرد یکی از مشکلات سر راه فعالیت گروههای جهادی عدم همکاری بعضی ازمسئولین مربوطه مناطق باگروه های جهادی است ،توقع داریم که مسئولین همکاری های خود را درزمینه های لازم با گروههای جهادی افزایش دهند تا قدمهای بزرگی در راستای عمران وآبادانی ومحرومیت زدایی برداشته شود .


ارسال نظرات