خبرهای داغ:
با توجه به اینکه مسأله هسته‌ای جنبه ملی دارد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است بهتر است تا هر دو فراکسیون اصولگرای مجلس به وحدت رسیده و لیستی مشترک ارائه دهند.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۱۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، ابراهیم کارخانه‌ای، با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به این که این کمیسیون قصد دارد به صورت ویژه و تخصصی متن برجام را مورد بررسی قرار دهد بهتر است تا افرادی که تخصص لازم را در این زمینه دارند به این کمیسیون راه یابند.

 

وی با اشاره به رایزنی فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون رهروان ولایت برای ارائه لیست مشترک در انتخابات اعضا کمیسیون ویژه بررسی برجام، تصریح کرد: بهتر است این دو فراکسیون با توجه به تخصصی بودن بررسی برجام، افرادی را برای حضور در این لیست انتخاب کنند تا از تخصص‌های لازم برخوردار باشند و در این زمینه صاحب فکر باشند.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه مسأله هسته‌ای جنبه ملی دارد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است بهتر است تا هر دو فراکسیون اصولگرای مجلس به وحدت رسیده و لیستی مشترک ارائه دهند.


وی با بیان اینکه حرف پایانی در انتخاب کمیسیون ویژه بررسی برجام را مجلس خواهد زد و 15 نفری که به عنوان اعضای این کمیسیون انتخاب می‌شوند جنبه ملی پیدا می‌کنند، افزود: یک صدایی اعضا این کمیسیون خوب نیست و تمام اعضای این کمیسیون نباید موافق متن برجام باشند چون نتیجه فعالیت این کمیسیون جنبه ملی پیدا می‌کند.


کارخانه‌ای با بیان این که مسأله هسته‌ای مختص به یک جناح و حتی دولت نیست، اظهار کرد: مسأله هسته‌ای از بدو تولد محور وحدت ملت ایران بوده است و به تمام ملت تعلق دارد و بحث جناح‌بندی سیاسی در این زمینه مطرح نیست و همه منتقدان و موافقان بدنبال دفاع از حق ملت ایران خواهند بود.


وی گفت: کسانی که از متن توافق انتقاد می‌کنند، می‌گویند که ستانده‌های ما در این توافق باید بیشتر باشد و ما باید از حق ملت ایران دفاع کنیم و دفاع از حق ملت ایران حرف واحد مخالفان و موافقان توافق است.
منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها