90 درصد مشکلات آب شرب تا پایان امسال حل می شود

بخشدار اصلاندوز گفت:در صورت تامین اعتبار برای اتمام پروژه آبرسانی به روستاها 90 درصد مشکلات آب شرب اصلاندوز حل خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۳۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، سیدعباس مینایی، در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد در سدمیل مغان با بیان اینکه 12 هزار نفر از روستاییان و عشایر بخش اصلاندوز از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد افزود:پروژه آبرسانی به 24 روستا و 11 قشلاق با اولویت ترین و ضروری ترین پروژه در سطح بخش اصلاندوز است .

بخشدار اصلاندوز با اشاره به اینکه با اتمام این پروژه 90 درصد مشکلات آب شرب بخش حل خواهد شد گفت:بیشترین نارضایتی از سوی مردم از بابت کمبود آب در این مسیر است که با عنایات استاندار اردبیل و فرماندار شهرستان پارس آباد این پروژه باتوجه به ارزیابی های صورت گرفته در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 94 افتتاح می شود.

همچنین در این جلسه فرماندار شهرستان پارس آباد،مدیرکل امورعشایری استان اردبیل،مدیرکل فرودگاههای استان،مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس،کارشناس اداره کل امور آب و فاضلاب روستایی،مدیرکل مسکن و شهرسازی،معاون جهاد کشاورزی استان،مدیرعامل آب و فاضلاب شهری در سخنان جداگانه ای به عملکرد و فعالیتهای حوزه اداری خود پرداختند.

گفتنی است جلسه شورای اداری شهرستان پارس اباد عصر دیروز با حضور استاندار اردبیل،امامان جمعه پارس آباد و اصلاندوز،فرماندار شهرستان پارس اباد،جمعی ازمدیران کل استان،مدیران شهرستان و بخش و فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات محل سدمیل مغان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار