جانشین تعلیم و تربیت سپاه شاهرود گفت: افزایش معرفت و بصیرت در حلقه های شجره طیبه ای به نام صالحین از مهمترین اهداف و رویکردها و اهداف بسیج است.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۳۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت الاسلام علیرضا اسکندرپور در جمع اعضا حلقه صالحین پایگاه قمربنی هاشم(ع) صنف آرایشگران مردانه بسیج اصناف و بازاریان الهادی در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود در سخنانی با اشاره به معرفت و بصیرت افزایی در حلقه های صالحین اظهار کرد: حلقه های صالحین محلی برای تبادل نظرات و آراء و رفع شبهات و افزایش معرفت و بصیرت اعضاست و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

وی با بیان خاطراتی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس و تاکید بر اخلاص و عامل بودن آنها افزود: الگوی ما در عصر حاضر شهدا هستند که با گرو گذاشتن جان خود در راه هدف متعالی اسلام و دفاع از حق و حقیقت سبب شدند تا ما بمانیم و امروز باید راه آنها را ادامه دهیم.

جانشین تعلیم و تربیت سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: باید بسیار مراقب افکار و عقاید خود باشیم؛ چرا که دشمن راه نفوذ بر جوامع اسلامی را جنگ نرم و آن هم از راه نفوذ بر افکار و عقاید انتخاب کرده و تلاش دارد از این راه بر جهان اسلام تأثیر بگذارد.

وی تصریح کرد: اخلاص در قول و فعل و توجه به خودسازی درونی باید در حلقه های صالحین مورد توجه قرار گیرد و به موضوع توجه به دیگران و کمک و تعامل برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تحلیل و بررسی شود.

اسکندرپور با اشاره به اتفاقات پیرامونی جمهوری اسلامی و درگیری و جنگ های نیابتی گفت: تمام این فشارها و درگیری ها بر سر موضوع اسلام ناب و چپاول کشورهای اسلامی و دست اندازی به منابع ثروت و قدرت منطقه ای است.

وی روشنگری جامعه را در این موضوعات مهم دانست و عنوان کرد: گفتمان سازی انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب در حال اجراست و ما باید این گفتمان را در جامعه بسط و گسترش دهیم و بدان عمل کنیم.

جانشین تعلیم و تربیت سپاه شاهرود با بیان اینکه ولایت و رهبری جامعه اسلامی سبب وحدت و استحکام درونی و بیرونی است، اظهار کرد: تاکید اسلام بر ولایت برای این است که هیچ جامعه ای بدون ولایت نمی تواند ادامه حیات دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها