فرمانده حوزه بسیج شهری روستای کربلای بسطام از برگزاری کلاس آموزش زنبورداری به همت پایگاه بسیج شهید مطهری حوزه شهری روستایی کربلای بسطام در روستای ابرسج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۳۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
حسینعلی محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز دوره آموزشی زنبورداری در روستای ابرسج بخش بسطام شاهرود گفت: با همکاری بسیج سازندگی سپاه شاهرود و پایگاه شهید مطهری روستای ابرسج دوره آموزشی زنبورداری برای بسیجیان علاقه مند و اهالی روستای ابرسج برپا شد.

فرمانده حوزه بسیج شهری روستای کربلای بسطام افزود: در این دوره که 30 جلسه می باشد بیش از 30 نفر از علاقمندان و زنبورداران ابرسج حضور دارند که در هفته دو روز در این دوره آموزشی شرکت می کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: مدرسان دوره از مرکز فنی و حرفه ای شاهرود هستند و در پایان دوره و گرفتن آزمون به قبول شدگان گواهینامه گذراندن دوره زنبورداری از فنی و حرفه ای اعطا می شود.

وی با اشاره به اهداف این دوره گفت: با توجه به اینکه زنبورداری در منطقه ابرسج انجام می شود و علاقه مندان به این رشته بسیارند و با توجه به رسالت بسیج سازندگی در ایجاد اشتغال با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی این برنامه اجرا که با استقبال خوب بسیجیان و زنبورداران انجام گرفته است.

فرمانده حوزه شهری روستایی کربلای بسطام عنوان کرد: در این دوره در خصوص مباحث مختلفی در خصوص زنبور و زنبورداری و نحوه نگهداری از زنبور و پرورش زنبور عسل و عسل گیری توسط اساتید ارائه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها