اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در شهرستان مریوان

مسئول بسیج سازندگی سپاه مریوان گفت: بسیج سازندگی مریوان در سالجاری فعالیت جدی‌تر در حوزه‌های عمرانی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی به ویژه صنایع تبدیلی کوچک انجام می دهد.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۴۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول بسیج سازندگی سپاه مریوان گفت: بسیج سازندگی مریوان در سالجاری فعالیت جدی‌تر در حوزه‌های عمرانی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، تقویت گروه‌های جهادی به ویژه صنایع تبدیلی کوچک انجام می دهد.

روشن با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی مریوان در سال گذشته با تلاش و فعالیت‌های صورت گرفته محقق شده است، افزود:‌ در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تلاش می کنیم با اتخاذ تدابیر مناسب و همکاری دستگاه‌های اجرایی تسهیلات لازم را برای اجرای اقتصاد مقاومتی در مریوان فراهم کنیم.

وی افزود: امسال بسیج سازندگی با راه اندازی و ایجاد صنایع کوچک تبدیلی در بخش کشاورزی، باغی، بسته بندی محصولات کشاورزی، واحدهای تولید مبتنی بر امنیت غذایی و همچنین صنایع تکمیلی بافندگی و ریسندگی از سوی بسیج سازندگی تسهیلات بانکی با نرخ 18 درصد پرداخت می کند.
وی همچنین با بیان اینکه در عرصه های اقتصاد مقاومتی ایجاد واحدهای تولیدی همچون قارچ خوراکی، دام سبک و سنگین، پرورش آبزیان، پرورش شتر مرغ، پرورش زنبور و تولید عسل و ... تسهیلات با نرخ 16 درصد پرداخت می کند. تصریح کرد: به طرح های متقاضیان عرصه های اقتصاد مقاومتی در مجموع 570 میلیون تومان تسهیلات بانکی و در عرصه های صنایع تبدیلی نیز بیش از 215 میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: متناسب با طرح های این دو حوزه تسهیلات کافی با شش ماه تنفس پرداخت خواهد شد.

رزگار روش با بیان اینکه تا کنون به 15 طرح بالغ بر 340 میلیون تومان بهبانک معرفی شده اند، گفت: اولویت پرداخت تسهیلات به ساکنین روستا است.

مسئول بسیج سازندگی مریوان از کلیه متقاضیان وام در عرصه های اعلام شده فوق اعلام کرد: این افراد می توانند به بسیج سازندگی شهرستان مریوان مراجعه کنند و از جزئیات فهرست عرصه های فعالیت اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سال 94 بسیج سازندگی اطلاع پیدا کنند.


ارسال نظرات