خبرهای داغ:
سازمان عفو بین الملل در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۵۱ روزه غزه از دو بمب هر کدام به وزن یک تُن برای بمباران یک ساختمان مسکونی در شهر رفح استفاده کرده است.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۴۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه رأی الیوم، عفو بین الملل در گزارش خود آورده است که ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ 51 روزه غزه به دنبال به اسارت گرفته شدن یک نظامی این رژیم و با هدف انتقام گیری از این قضیه مرتکب جنایت‌های جنگی شده و طی حملات هوایی و زمینی 135 غیرنظامی را به شهادت رسانده است.

بر اساس این گزارش، شاهدان عینی صحنه های وحشتناک و رعب و وحشت ایجاد شده در زیر آتش جنگنده های اف 16، پهپادها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی که غیرنظامیان و خودروهای امدادرسانی را در خیابان ها گلوله باران می کردند، روایت کرده اند و نتایج تحلیل ها و گزارشات نیز نشان می دهد که حملات اسرائیل علیه رفح در تاریخ 1 آگوست 2014 تعدادی از پایگاه هایی که به گمان ارتش این رژیم «هدار گولدن» نظامی اسرائیلی پس از به اسارت گرفته شدن به آنجا منتقل شده است، هدف قرار داده بی آنکه به غیرنظامیان و سلامت آنها اهمیتی قائل شود و این حملات نشان می دهد که ارتش رژیم صهیونیستی حتی قصد کشتن گولدن را داشته است.

بر اساس این گزارش، پژوهشگران پس از تحقیق درباره آن روز خونین اطمینان پیدا کردند که جنگنده های رژیم صهیونیستی 2 بمب هر کدام به وزن یک تُن را بر یک ساختمان مسکونی در محله التنور واقع در شرق رفح پرتاب کرده اند و این بمب ها در حالی استفاده شده که ده‌ها غیرنظامی در مجاورت ساختمان مورد هدف حضور داشتند.

این در حالی است که شهروندان فلسطینی صبح روز چهارشنبه پیکر شهید «مومن کامل البطش» را از زیر آوار بیرون کشیدند.

شاهدان عینی گفتند که این شهید فلسطینی سال گذشته در جریان جنگ 51 روزه غزه و زمانیکه صهیونیست ها چندین خانه را بمباران کردند، شهید شده است.

بر اساس این گزارش، صبح روز چهارشنبه شهروندان فلسطینی در حال خاکبرداری و پاکسازی ویرانه های خانه ها جهت بازسازی ساختمان بودند که پیکر این شهید فلسطینی را پیدا کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها