در راستای برگزاری جشن روز خبرنگار

نشست اصحاب رسانه و مطبوعات شاهرود برگزار شد

در راستای برگزاری جشن روز خبرنگار نشست اصحاب رسانه و مطبوعات شاهرود به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۵۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای برگزاری جشن روز خبرنگار، نشست هم اندیشی و مشورتی اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اعضا خانه مطبوعات،انجمن خبرنگاران و نویسندگان مطبوعات و موثرین مطبوعات شاهرود برگزار شد در خصوص برگزاری جشن روز خبرنگار بصورت استانی و شهرستانی و سین اجرایی آن بحث و تبادل نظر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در این جلسه با تبریک روز خبرنگار و تقدیر از زحمات همه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: روز خبرنگار روز تجلیل از انسانهایی است که برای نشر حقایق و واقعیت ها و روشن نمودن افکار عمومی و هدایت آنها به سمت صداقت و درستی گام بر می دارند.

عرب امیری افزود: امسال با توجه به رویکرد استان در شهرستانی برگزار کردن این روز و اینکه این روز برای خبرنگاران است تلاش داریم با استفاده از نظرات خود اصحاب خبر این مراسم را برگزار و با توجه به خواسته شما این روز را برپا کنیم.

وی با بیان اینکه روز خبرنگار باید روز شاد و مرفح برای خبرنگاران و اصحاب خبر باشد بیان کرد: می خواهیم با تعامل و هم اندیشی شما عزیزان روز به یادماندنی و شاد را برای شما ایجاد کنیم و شما که صاحب اصلی این روز هستید باید نظر داده و برنامه تعریف نمایید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با تاکید بر جایگاه ویژه و رفیع خبرنگاری و شهدای این عرصه گفت: روز خبرنگار با شهادت شهید صارمی همراه است و ما باید با تجلیل از خبرنگاران مقام آنها را ارج نهیم تلاش کنیم تا این روز برای خبرنگاران بیادماندنی و ویژه باشد.

در این جلسه اصحاب خبر به ارائه نظرات خود پرداخته و تاکید کردند باید روز خبرنگار روزی برای خبرنگار و مطالبات او باشد و اگر 365 روز سال برای دیگران است این روز برای خبرنگار و خواسته های آنها باشد و این روز برای صحبت کردن آنها و گوش کردن دیگران قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار