فرمانده سپاه ناحیه بابلسر با اشاره به میزبانی مازندران برای استقبال و تشییع پیکرهای مطهر ۳۰ شهید غواص در شهرهای مختلف استان، گفت: پیکرهای مطهر ۱۰ شهید غواص در بابلسر تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۶۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

فرمانده سپاه بابلسر:



 

خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد اظهار داشت: پانزدهم مردادماه امسال پیکرهای مطهر 30 شهید غواص وارد مازندران می‌شوند.

 

وی افزود: پیکرهای مطهر 10 شهید غواص در شرق استان و پیکرهای مطهر 20 شهید غواص در غرب مازندران تشییع می‌شوند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، با بیان اینکه پیکرهای مطهر 20 شهید غواص پس از ورود به غرب مازندران با استقبال مردمی از رامسر تا محمودآباد تشییع می‌شوند، گفت: کاروان پیکرهای مطهر این شهدای گرانقدر پس از تشییع و برگزاری مراسم شب وداع در محمود آباد به شهرهای دیگر استان در غرب مازندران اعزام می‌شوند.

 

حسین نژاد، تصریح کرد: کاروان پیکرهای مطهر 10 شهید غواص برای تشییع به سمت آمل و پیکرهای مطهر 10 شهید غواص دیگر صبح روز شنبه هفدهم مرداد ماه وارد بابلسر و با برگزاری مراسم دسته روی و سینه زنی در این شهرستان تشییع می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا در ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت طلبی همیشه اثرگذار بودند، بیان کرد: یکی از شاخصه‌های بزرگ و برجسته شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب بیداری ملت‌ها است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، افزود: تشییع پیکرهای مطهر شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب در جای جای میهن اسلامی ایران, موجب بیداری برخی افراد از خواب غفلت و جهالت می‌شود.

 

حسین نژاد، تصریح کرد: حضور مردم برای استقبال و تشییع پیکرهای پاک و مطهر شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب, حامل پیامی برای دشمنان این مرز و بوم بوده که به آنها ثابت می‌کند، شهدا همواره اثرگذار بوده و قدوم و پیکر مطهرشان همیشه در جامعه احساس می‌شود.

 

وی بیان کرد: پیروی از آرمان‌های مقدس و اهداف والای شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب و امام شهدا, رمز جاودانگی و پیروزی میهن اسلامی ایران در تمام عرصه‌های داخلی و خارجی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، افزود: حضور گسترده و پرشور ملت ولایتمدار، شهید پرور و انقلابی مازندران برای استقبال و تشییع پیکرهای مطهر شهدای غواص علاوه بر خشنودی قلب نازنین حضرت حجت (عج) و مقام معظم رهبری موجب شادی و دلگرمی خانوده‌های معزز شهدا می‌شود.

 

حسین نژاد، خاطرنشان کرد: استقبال گسترده مردم بار دیگر ثابت می‌کند, ملت ایران همواره به اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا ارادت دارند و هرگز اجازه نمی‌دهند تا خدای ناکرده عزت شهدا پایمال شود.

 

وی با بیان اینکه شهدای غواص به ما نشان دادند که با دستان بسته و در اوج فشارهای دشمنان به انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) پای بند بودند، گفت: در روزهای تشییع پیکرهای مطهر این شهدای گرانقدر, باید پاسخگو باشیم که با دستان باز برای این انقلاب و آرمان‌های امام راحل(ره) و ترویج ارزش‌های اسلام، انقلاب و دفاع مقدس چه کرده‌ایم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، بیان کرد: ستاد استقبال از پیکرهای مطهر 10 شهید غواص روز پنجشنبه پانزدهم مرداد با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیران اداره تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و به دبیری سپاه ناحیه بابلسر در فرمانداری بابلسر تشکیل جلسه خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها