۱۶ مردادماه آخرین وداع نوشهر یها با شهدای غواص مازندران

فرماندار نوشهر از برگزاری مراسم وداع شهدای غواص استان در روز ۱۶ مرداد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۶۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، محمد علی قمی اویلی اظهار داشت: ستاد تشییع و تدفین شهدای غواص در شهرستان نوشهر تشکیل شد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه تشییع پیکر شهدا از رامسرآغاز می‌شود, آیین وداع با شهدا,  16 مرداد در شهرستان نوشهر انجام می‌شود.

 

فرماندار نوشهر با بیان اینکه مردم باید با حضور پرنگ خود, زیباترین وداع را به نمایش بگذارند, افزود: مردم ولایتمدار مازندران در  طول سالها به ویژه بعد از دفاع مقدس با ابعاد بیشتری از نقش و مقام شامخ شهید آشنا شدند.

 

فرماندار نوشهر گفت: در 8 سال جنگ و دفاع مقدس, رزمندگان  اسلام  25 کربلا و شهدای غواص خط شکن کربلای 4 و 5 اثر بخشی مهمی در پیروزی داشتند.

 

قمی بیان داشت: برخی از پیکرهای مطهر این شهدا هیچ جراحتی نداشته و نشان می داد که آنان زنده به گور شده که نشان دهنده عمق کینه ای بود که دشمن  بعثی از رزمندگان ما داشت.

 

وی گفت: مردم ما با اشتیاق از کبوتران خونین بال استقبال می‌کنند و با استقبال و تجدید پیمان با شهدا, قدرشناس جانفشانی‌های رزمندگان هستند.

 

قمی افزود: مردم باید از این فضای عطرآگین که پیکر شهدا در شهرستان‌ها تشییع می‌شود استفاده کنند و برای تکریم این شهدا در مراسم‌ها حضور یابند.

 

فرماندار نوشهر گفت: به نظر بنده این حضور، وداع با شهدا نیست بلکه تجدید میثاق با شهدا است.

 

وی گفت: آرمان  شهدا همان اطاعت از خداوند و ولایت  فقیه، دفاع  از نظام و کشور و در مسیر شهادت بودن است تا این انقلاب به دست  صاحب امرش برسد.

 

قمی با بیان اینکه حضور پیکر شهدا یک بار دیگر ولایت مداری، غیرت دینی, ایستادگی و مقاومت را به  ما می آموزد, افزود: حضور همه  مردم  به ویژه جوانان در این مراسم‌ها ضروری است تا آنها نیز با این رزمندگان غیور از نزدیک میثاق ببندند و راه امام و شهدا را ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها