درهمایش راهبردی نخبگان بسیجی ساری مطرح شد

تلاش بسیج برای اجرای برنامه های کاربردی اراضی در دودانگه ساری

اسحاق مستشرق با اشاره به اینکه در منطقه دودانگه ساری 700 هکتار زمین غیرقابل کشت شناسایی شد، افزود: رهبری تاکید کردند بسیج در هر کاری که بر زمین مانده است، وارد شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۷۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس مجمع بسیج شهرستان ساری  در همایش راهبردی نخبگان بسیجی این شهرستان با بیان اینکه سال گذشته تلاش بر اجرای برنامه‌های مهم و کاربردی بود، اظهار کرد: مجمع بسیج شهرستان ساری با شناسایی اراضی غیرقابل کشت شهرستان در منطقه دودانگه و چهاردانگه برنامه‌ریزی برای بهره‌وری از این ظرفیت‌ها را با تاسیس شرکت به‌منظور کمک و ایجاد اشتغال برای مردم منطقه را در اولویت کاری خود قرار داد.

 

وی بیان کرد: اشتغال‌زایی بسیجیان و آحاد مردم نیاز جامعه است که برای تحقق این مهم بسیج مهندسان ساری با نزدیک به 500 عضو پا به عرصه همیاری و همکاری نهاده است.

 

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان ساری با بیان اینکه طبق شعار سال اقتصاد مقاومتی در کشور باید اجرا شود، گفت: بسیج از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق شعار رهبری در مرکز مازندران استفاده می‌کند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه با کمک بخشداری و دهیاری‌های مناطق روستایی شهرستان ساری ظرفیت‌های اشتغال‌زایی و بهره‌وری اقتصادی شناسایی شد، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی توجه به خودباوری و توانایی‌ها است.

 

مستشرق یادآور شد: در اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی با استفاده از توانمندی‌های مناطق بالادست شهرستان ساری کشت گل‌محمدی و زعفران را در منطقه دودانگه و پشت‌کوه داشتیم که از نظر کیفی با قمصر کاشان و قائنات کاشمر رقابت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در راستای کسب مهارت کارآفرینی و فنی و حرفه‌ای توافق‌نامه‌ای میان سپاه و شرکت فرهیختگان ساری منعقد شد، گفت: مجمع بسیجیان شهرستان ساری به مسائل مربوط به کشاورزی، اقتصادی، فرهنگی و سپس دیگر کارگروه‌ها توجه دارد.

 

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان ساری با بیان اینکه در کارگروه خواهران مسائل جامع و کاربردی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: مسائل فرهنگی هم در کارگروه بانوان بسیجی و خانواده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها