اردوه طرح هجرت3 در 16 مدرسه میاندرود ساری

برنامه اردوهای هجرت در 16 مدرسه میاندورود انجام ‎می‎شود و در این مراسم نمادین به صورت همزمان طرح اردوهای هجرت سراسر استان آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۷۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

 



 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، غلامرضا شریعتی در مراسم نمادین آغاز طرح اردوهای هجرت در مدارس مازندران، انقلاب اسلامی را سفرهای پررنگ برای بهرهمندی جوانان از معنویات دانست و بیان داشت: جوانان با بهرهبرداری از این سفره ارزشمند میتوانند آخرت خود را بسازند.

 

وی گفت: امام راحل راه جهاد را برای مردم باز کردند و طبق بیانات رهبری این راه بسته شدنی نیست، زیرا جهاد علمی و عملی نیاز امروز و آرمان مهم جامعه برای رسیدن به نقطه مطلوب است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه حیات آن به عنوان مقدمه انقلاب امام زمان(عج)، فرصت حضور و بهرهمندی از انقلاب اسلامی را برای همه مردم ایران ارزشمند و مغتنم برشمرد.

 

این مسئول به تأکیدات رهبری درباره غنیسازی اوقات فراغت جوانان به جای پرکردن اوقات فراغت اشاره و تأکید کرد: قدرشناسی زحمات پدر و مادر همچنین تربیت روحی و افزایش تواناییهای فنی جوانان از مولفههای مهم اردوهای هجرت بسیج سازندگی است.

 

شریعتی به تعامل مناسب همه دولتهای گذشته با اردوهای هجرت اشاره و اظهار کرد: تأسیس اردوهای هجرت با فرمان رهبری معظم انقلاب بوده است و در دولت فعلی نیز وزارت آموزش و پرورش تلاشهای زیادی را برای همکاری با این طرح ملی دارد.

 

رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلا از اختصاص اعتبار 40 میلیارد ریالی به بسیج سازندگی مازندران خبر داد.

وی در پایان با اشاره به تخصیص اعتبار 40 میلیارد ریالی به بسیج سازندگی مازندران، فعالیتهای بسیج سازندگی را مشتمل بر دو اصل مهم اردوهای جهادی و دانشآموزی و جهاد اقتصادی دانست و افزود: اردوهای جهادی در فصل تابستان شتاب بیشتری میگیرد و در جهاد اقتصادی نیز با تکیه بر اصل افزایش درونی اقتصاد اقداماتی انجام میشود که در برابر دشمنانی که همیشه با ما تضاد منافع دارند اقتصاد قویتری داشته باشیم.

 

برنامه اردوهای هجرت در 16 مدرسه میاندورود انجام میشود و در این مراسم نمادین به صورت همزمان طرح اردوهای هجرت سراسر استان آغاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها