دشمن با جنگ نرم تلاش دارد تا به فروپاشی خانواده و تمدن اسلامی روی آورد، لذا با از بین بردن جایگاه خانواده، آموزش ، الگوها و تمدن از بین می‌رود.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۸۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

   




 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام شعبان‌علی نوذری در همایش راهبردی نخبگان بسیجی این شهرستان که در سالن فتح‌المبین سپاه مرکز مازندران برگزار شد، اظهار کرد: منویات رهبری در نام‌گذاری سال به‌عنوان تکلیف باید در کشور عملیاتی شود.

 

وی با اشاره به اینکه بحث‌هایی که در کارگروه‌ها مطرح می‌شود باید عملیاتی شود، افزود: مسئولان اجرایی باید از طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ماهواره و اینترنت عامل مهم در آسیب رساندن به خانواده‌ها شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تانک‌های دشمن در پشت بام برخی از خانه‌ها قرار دارد که خانواده‌ها لوله آن ‌را در اتاق خود بر مغز فرزندان نشانه گرفته‌اند.

 

نوذری با تاکید براینکه ساعت کار بسیجیان حال نسبت به گذشته متفاوت شده است، افزود: همان‌طور که دشمن برای از بین بردن جمهوری اسلامی شب و روز نمی‌شناسد ساعت کاری بسیجیان باید منسجم و شبانه‌روزی باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساری گفت: بسیجیان در خط امام و رهبری قرار دارند و هرکسی از خط امام جدا شود‌ سیلی می‌خورد.

 

مسئول کارگروه زنان و خانواده سپاه ناحیه ساری نیز با بیان اینکه پایه و اساس جامعه از خانواده شکل می‌گیرد، اظهار کرد: شخصیت فرزندان در خانواده شکل می‌گیرد و مادر نقش اساسی دارد.

 

فاطمه نظرچوب با اشاره به اینکه در تهاجم فرهنگی دشمن شأن و منزلت زن به حد یک مانکن تنزل پیدا کرده است، افزود: زنان 48 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند.

 

وی اضافه کرد: ورود زنان به دانشگاه‌ها 60 درصد، زنان جویای کار بالغ بر 46 درصد و 28 درصد طلاق قانونی بدون محاسبه طلاق‌های عاطفی از خطرات موجود در جامعه زنان است.

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه میزان زنان سرپرست‌خانوار در سال 70، یک‌هزار و 200 نفر بوده است، گفت: این میزان در سال‌جاری به 2 هزار و 400 نفر رسیده است که باید به این آمار توجه خاص داشت.

 

نظرچوب با اشاره به اینکه ماهواره‌ها و اینترنت یک عامل طلاق در کشور برآورد شدند، افزود: نحوه زندگی در دنیای مدرن تغییر کرده است که در برخی موارد با اختلال و عدم آرامش روانی همراه است.

 

مسئول کارگروه زنان و خانواده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه در شبکه‌های اجتماعی کم‌تر از چند ثانیه تصاویر منتشر و پخش می‌شود، اظهار کرد: به‌دلیل استفاده نامناسب از برخی شبکه‌های مجازی امنیت خانواده در خطر قرار دارد.

 

نظرچوب با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی مناسبی در حوزه فرهنگی برای مصون‌سازی از تهاجم فرهنگی صورت گیرد، گفت: نصب بنر و تبلیغات محیطی، انتشار نشریات، ساخت برنامه‌های شاد دینی برای کودکان، آموزش زنان سرپرست خانوار، تاسیس مرکز مشاوره مذهبی و تلاش برای تربیت دخترانی با تقوا توسط مادران از مسائل مورد نیاز جامعه امروزی است که از سوی بسیج باید انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها