مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه از اعزام 400 بسیجی از اقشار مختلف به مناطق محروم به مدت 50 روز جهت خدمت رسانی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۸۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردوهای جهادی بسیج سازندگی با حضور فرماندهی ناحیه و معاون عمرانی فرمانداری و ادارات و نهادهای مرتبط در محل معاونت استانداری و فرمانداری تربت حیدریه برگزار شد.

در این جلسه فرمانده ناحیه تربت حیدریه در این جلسه طی سخنانی کوتاه افزود: ادوهای جهادی بسیج سازندگی با هدف ترویج فرهنگ خدمت رسانی و محرومیت زدائی در مناطق مختلف روستائی برگزار می شود.

سرهنگ کرایلی اذعان کرد: این اردوها به مدت 50 روز در 10 عرصه از جمله، آبادانی و عمرانی، آموزشی و بهداشتی، اقتصاد مقاومتی و .. در بخش های مرکزی، جلگه رخ، بایگ و کدکن برگزار می شود.

در ادامه جلسه معاون عمرانی فرماندار تربت حیدریه گفت: آسیب شناسی و شناخت نیازمندی های مردم روستاهای محروم و انتقال آن به مسئولان کمترین کاری است که در این اردوها انجام می شود.

رجبعلی علی نیا افزود: تمامی ادارات و بخشها موضفند در حد توان و با کمک از سایر نهادها به جهادگران عرصه اردوهای جهادی کمک کنند.

در پایان مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه اظهار داشت: اردوهای جهادی بسیج سازندگی از سوم مرداد لغایت 20 شهریور بمدت 50 روز با حضور 400 بسیجی توانمند برگزار می شود.

سرگرد پاسدار حسین صادق گفت: در اردوهای جهادی بسیجیان بیتوته شبانه دارند و بمدت یک هفته با توجه به ظرفیت و امکانات موجود در روستاهای محروم خدمات ارائه می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها