معاونت سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی استان البرز:

اعزام دانشجویان جهادگر البرزی جهت پیشگیری از شیوع بیماری های ناشی از وقوع سیل

محمد علی ورمرزیاری گفت: گروهی دیگر از دانشجویان جهت بررسی و پیشگیری از شیوع بیماری های ناشی از وقوع سیل در قالب گروه بهداشت و درمان به روستای سیجان اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۹۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
دانشجویان جهادگر البرز جهت پیشگیری از شیوع بیماری های ناشی از وقوع سیل به سیجان می روند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد علی ورمرزیاری معاونت سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت : امروز تعداد 15نفر از دانشجویان جهادگر و پایوران بسیج دانشجویی به روستای سیجان اعزام شدند.

وی افزود: در سال جاری با توجه به برنامه ریزی هایی که صورت گرفته بود بسیج دانشجویی در نظر داشت تعدادی از اردوهای جهادی را خارج از استان برگزار کند ولی با شرایط و اتفاقی که برای هم استانی هایمان به وجود آمد تصمیم گرفته شد دانشجویان جهادگر به این مکان اعزام شدند .

معاونت سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی استان البرز در خصوص فعالیت هایی که صورت گرفته است گفت: نیروهای جهادگر به بازسازی و لایروبی قنات و جوی هایی می پردازند که مملو از گل و لای هستند و برای مصارف آب شرب و آبیاری باغات لازم است.

وی در خصوص دیگر فعالیت های جهادی خاطر نشان کرد: پس از اتمام این دوره گروهی دیگر از دانشجویان جهت بررسی و پیشگیری از شیوع بیماری های ناشی از وقوع سیل که در قالب گروه بهداشت و درمان می باشند به این روستا اعزام خواهند شد.

ورمرزیاری در پایان گفت : امیدواریم نیروهای جهادی با حضورشان بتوانند در جهت بهبود وضعیت روستاها و اهالی آن تاثیر گزار باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها