یک کارشناس سیاسی بیان داشت: اولین کاری که دشمن می خواهد انجام دهد این است که اراده و مقاومت ملت ایران را بشکند و میدان نبردش، میدان دیپلماتیک در مذاکرات هسته ای است.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۰۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، عباس ديواندري در جلسه هیئت عاشقان ولایت با حضور جمعی از بسیجیان شهرستان خليل آباد در محل سالن اجتماعات ناحیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بدو تولد فقط در جامعه ایران بود اما امروز به برکت خون شهدا و هدایت های امام و رهبری، علاوه بر اینکه مسئول امور داخل کشور است متکفل امور تمام مسلمانان و مستضعفین عالم است و فرهنگ ایثار و شهادت را به خارج از مرزها منتقل کرده است.

وی نبرد دیپلماتیک، نبرد اقتصادی، نبرد فرهنگی، نبرد سخت و فتنه ها را بخشی از دشمنی دشمنان اسلام طی 36 سال گذشته عنوان کرد و گفت: علی رغم همه این ها، انقلاب به لطف پیوند بین امت و رهبری، از همه گذرگاه ها عبور کرده و به مهد امنیت تبدیل شده است.

ديواندري ادامه داد: اولین کاری که دشمن می خواهد انجام دهد این است که اراده مقاومت و ایستادگی ملت را بشکند اما محل نبرد، میدان رزم نیست بلکه میدان دیپلماتیک است همان جایی که امروز، محلش در یک کشور اروپایی است و به نام مذاکرات هسته ای انجام می شود.

اين مقام مسئول با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در مورد تیم مذاکره کننده هسته ای و ضمن تاکید بر متدین، شجاع، غیور و امین بودن آنان گفت: اگر روحیه ایستادگی یک ملت شکست، آن ملت نیازی به جنگ ندارد و به راحتی در هم می ریزد.

وی افزود: رسانه های بزک کننده آمریکا به دنبال ترویج مادی گرایی هستند تا تمام هم و غم ما را به رسیدن به خواسته های مادی تبدیل کنند، خطر این حیله بسیار بیشتر از جنگ نرم ماهواره است چرا که اگر این تفکر حاکم شد، روحیه گذشت، ایثار، از خود گذشتگی و شجاعت از انسان سلب می شود.

دیواندری، تهدید آلوده شدن به فضای مجازی را حربه دشمن عنوان کرد و افزود: علاوه بر ماهواره، تهدید آلوده شدن به شبکه های مجازی وجود دارد، استفاده از آن اشکال ندارد اما به عنوان خورنده، استفاده کننده و منفعل بودن ایجاد مشکل خواهد کرد، اگر این اعتیاد خوب بود کشورهای اروپایی مثل فرانسه برای مقابله با واتساپ برنامه ریزی نمی کردند، این نرم افزارها چقدر توان و انرژی ما را تلف می کنند؟

وی ایجاد اختلاف داخلی بین گروه های مختلف تحت تاثیر موافقان و مخالفان مذاکره را حیله بعدی دشمن برشمرد و گفت: در جمهوری اسلامی، تمام مسئولین و عناصر کارآمد موافق مذاکره هستند اما مذاکره ای که عزت، اقتدار و حقوق ایران را بتواند محقق و تثبیت کند.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه در هیچ شرایطی مخالف مذاکره نیست، تمام دغدغه ما از آمکریکایی است که جز خلف وعده از او چیزی ندیده ایم، نمونه آن توافق امضاء نشده ای است که در بخشی از آن گفته شده اگر ایران عهدشکنی کند نیازی به بردن پرونده به شورای امنیت نیست و بصورت خودکار دوباره تمام تحریم ها اعمال شود. 

این هادی سیاسی افزود: ضربه ای که طی سالیان گذشته خوردیم از کسانی بوده که وابسته به پایگاه های قدرت و ثروت بودند، کسانی که به یک حکم عادلانه دادگاه می گویند پدرسوخته بازی است، سختی ها را همین مردم کوچه و بازار تحمل می کنند، عده ای می خواهند احساس امید به دشمنان را در دل مردم زنده کنند.

وی در پایان خطاب به بسیجیان گفت: معرفت دینی خود را آن قدر وسیع کنید که در مقابل دشمنی دشمن کم نیاورید، بهترین راه برای به روز شدن بصیرت و فهم، مراجعه به فرمایشات مقام معظم رهبری است، روحانیت وارسته و انقلابی، ملجا و پناهگاه بسیج است، دستتان را از روحانیت و مسجد جدا نکنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها