یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: امریکا و اسرائیل به دلیل ترس از تاثیر انقلاب اسلامی در مسلمان شدن مسیحیان و یهودیان آنان را با تبلیغات شوم خود به سمت رفتن به گروه داعش سوق می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۰۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سعید تشکری در دوره طرح ولایت خراسان رضوی در دانشکده الزهراء مشهد بیان داشت: دو جبهه شیعه و یهود ۳۷ سال است که در تقابل با یکدیگرند. یهود درصدد است که انقلاب اسلامی را با همان فرمول شهادت طلبی که شکل گرفت، نابود کند و بر همین اساس عده ای از اهل سنت را به شیوه های خود قانع کرده که اگر شیعه را بکشند، درهای بهشت بر روی آنان باز می‌شود و آنان را به عملیات انتحاری ترغیب می‌کردند.

 وی ادامه داد: گروه تروریستی داعش با انجام اقداماتی چون دادن چادر به خانم های بدون چادر و یا قطع کردن دست دزدان در ملاء عام می‌خواهند در افکار عمومی القا کنند همانطور که این اقدامات بجا آوردن دستورات الهی است، کشتن شی.عه نیز حکم خداست.

 تشکری با اشاره به اینکه همه اقدامات داعش به سرکردگی امریکا و اسرائیل است، افزود: این دو شیطان بزرگ به دلیل ترس از تاثیر انقلاب اسلامی در مسلمان شدن مسیحیان و یهودیان  آنان را با تبلیغات شوم خود به سمت رفتن به گروه داعش سوق می‌دهند و در حقیقت داعش به خیال جهاد در راه خدا به نفع آمریکا و صهیونیسم کار می‌کند.

 این فعال سیاسی حمایت های کشورهای اروپایی، آمریکا، ترکیه و عربستان را علت اصلی ریشه کن نشدن گروه داعش تاکنون دانست و در پایان به بیانیه داعش علیه ایران که ما پرچم خود را به زودی در ایران برافراشته می‌کنیم، اشاره کرد و گفت: ایران در برابر این بیانیه اعلام کرد که شما عرضه ندارید حتی به 40 کیلومتری ایران نزدیک شود و این نشان از قدرت و صلابت ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها