خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی؛
جلسه پرسش و پاسخ تحت عنوان" سنگر ازدواج" و به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی در مسجد الزهرا (س) قم برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۴۸۳۲۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه پرسش و پاسخ با موضوع "سنگر ازدواج"، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی حوزه شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع)، در مسجد الزهرا (س) برگزار شد.

حجت السلام سید محسن حسینی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم طی سخنانی در خصوص ازدواج جوانان و معضلات تاخیر در امر ازدواج ، خطاب به پدران و مادران به حدیثی از رسول گرامی اسلام(ص) مبنی بر اینکه "هرکسی فرزندش به سن ازدواج برسد و توان ازدواج دادن او را داشته باشد ولی این کار انجام ندهد و از فرزندش لغزشی سر بزند ، گناهش به گردن اوست" اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان با تهاجم فرهنگی سعی در ایجاد روابط نامشروع در بین جوانان دارند.

وی افزود: ما باید ازدواج را به جای ترویج مفهوم زندگی با دیگران و رعایت حدود شرعی در ازای عادی جلوه دادن رابطه جنسی دختر و پسر در جامعه اسلامی هدفمند نموده و مفهوم سبک زندگی غربی را و آنچه که دشمنان به جای اعتقادات و باورهای اسلامی ما از طریق ماهواره ها و ترویج و تبلیغ عرفان ها و فرقه های منحرف القاء می نمایند با ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی مقاصد استکبار جهانی و دنیای غرب را خنثی نماییم.

شایان ذکر است در این مراسم حجت السلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، اهالی محل و بسیجیان حضور داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها