رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر خبر داد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی اشکذر از آموزش 94 قرآن‌آموز در طرح 1449 این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۴۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در حاشیه بازدید از طرح قرآنی 1449 در روستای بندرآباد رستاق اظهار داشت: یکی از ضرورت‌هایی که در جامعه ما احساس می‌شود، گسترش فعالیت‌های قرآنی است که ترویج آن‌ها موجب می‌شود که در زندگی مردم تأثیر فراوانی داشته و سبک زندگی اسلامی مبنای زندگی مردم باشد.

"حجت الاسلام پورقیومی" رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر ادامه داد: به همین جهت سازمان تبلیغات اسلامی یکی از برنامه‌های عمده خود را با محوریت گسترش فرهنگ نورانی قرآن‌کریم پیگیری می‌کند.

وی اظهار داشت: در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود که یکی از این برنامه‌های قرآنی طرح 1449 است که به یمن یک‌هزار و چهارصد و چهل و نهمین سال نزول قرآن مجید به این عنوان نام‌گذاری شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر تأکید کرد: در حال حاضر باهمت و مشارکت مؤسسات و خانه‌های قرآنی تعداد 94 نفر در قالب کلاس های آموزشی در سطح شهرستان اشکذر مشغول به فعالیت هستند.

حجت الاسلام پورقیومی تصریح کرد: امید است با استقبال و همراهی همه قرآن‌آموزان و قرآن‌دوستان شاهد توسعه و گسترش فعالیت قرآنی در سطح این شهرستان باشیم.

پایان بخش این برنامه بررسی مشکلات مربوط به اجرای طرح ونیز اهدای جوایز به ممتازین کلاس بود.

ارسال نظرات