حجت الاسلام حسینی در جمع مردم ابرکوه: مجلسیان ضمن لحاظ نقاط ضعف و قوت توافقنامه باید مصالح و منافع ملی را لحاظ کنند و درباره آن تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۴۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، امام جمعه شهرستان در مسجد جهانستان ابرکوه، ضمن مجاهدت خواندن تلاش تیم مذاکره  کننده  هسته ای گفت: ما نباید زمینه ناسپاسی را برای سنگربانان دیپلماسی کشورمان  فراهم کنیم، آنها تلاش خود را کرده اند  و بیش از این نتوانستند کسب توفیق کنند و حالا نوبت مجلس در اظهار نظر راجع به پیش نویس توافق نامه نهائی است.

وی افزود:مجلسیان ضمن لحاظ نقاط ضعف و قوت توافقنامه باید مصالح و منافع ملی را لحاظ  کنند  و درباره  آن تصمیم بگیرند.

حجه الاسلام و المسلمین حسینی گفت: ما بر این باوریم که امریکا همچنان شیطان بزرگ است و نباید از کید و خدعه اش غافل  شویم و قطعا مواضع  انقلابی  و ضد استکباری ملت ایران در  مبارزه با امریکا تغییر نخواهد کرد.

حسینی افزود:امریکائی ها حسن نیت ندارند و همیشه به جای راهگشایی در مسیر، ایجاد بن بست می کنند.

وی با بیان اینکه پذیرفتن واقعیت برای دشمن قاعده بعید است افزود: ببینید که چگونه  خداوند عظمت این ملت را در چشم دشمن جلوه میدهد و صلابت و مقاومت ملت، دشمن را وادار به اعتراف حق  می کند که آقای جان کری در جلسه کمیته روابط خارجی مجلس سنا به نمایندگان می گوید: اینکه بخواهیم ایران تسلیم شود یک خیال خام است پس خودشان فهمیده اند که توسل به تحریم  هم حربه ای ناکار آمد است.

حسینی خاطر نشان کرد:. این اظهارات نشان می دهد گروه مذاکره مکننده ایرانی موفق  شده ذهن اینها که می گفتند تحریمها  باعث شده است که ایران  به پای میز مذاکره بیاید و مرتب تهدید به فشار تحریم میکردند را عوض کند  و آنها را وادار به اعتراف به این حقیقت  کند  که حربه های  زنگ زده تحریم و تهدید کارائی ندارد و با ملت ایران باید بازبان تکریم سخن گفت.

وی گفت:آنها که تمام توان خود را به کارگرفتند تا ایران  را منزوی کنند به لطف خدا  امروز  میگویند : اگر کنگره توافق 1+5 را رد کند امریکا منزوی خواهد شد...

حجت الاسلام حسینی ادامه داد:بنابراین مقاومت ملت کار ساز است و مجلس باید باقی ماندن زیر فصل هفت  و ماده 41 سازمان  ملل در توافقنامه را رد کند زیرا با منافع ملی ما نا سازگار است  و منافع ملی و حفظ تمامیت ارضی ایران قابل معامله نیست. 

ارسال نظرات