خبرهای داغ:
غربی ها دست از رجز خوانی هایشان بردارند؛
کد خبر: ۸۵۴۸۳۶۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی عیسی زاده با اشاره به روند بررسی متن برجام در خانه ملت، گفت: دیروز وزیر دفاع آمریکا و رئیس ستاد مشترک این کشور بعضی حرف های غلط در مورد کشورمان به زبان آورده و ظاهراً ایران اسلامی را هنوز نشناخته اند؛ مولای ایران، حضرت سید علی خامنه ای را هنوز نشناخته اند، ظاهرا این ها هنوز نفهمیده اند که ایران، ایران شهیدپرور است و قلب تمامی ایران ها در دشت کربلا می تپد و لذا اگر این ها دست از این رجزخوانی ها بکشند، آنچه که در توافق مشخص شده است و با همان قدم جلو بگذارند، نمایندگان ملت ایران نیز بر اساس توافقات حاصل تصمیم گیری خواهد کرد.

غربی ها دست از رجز خوانی هایشان بردارند

وی ادامه داد: ملت ایران از نمایندگان خود می خواهد آنچنان تصمیم بگیرند که در شان نظام و حفظ عزت و اقتدار نظام باشد، تصمیمی که به عنوان پشتوانه فرزندان انقلاب در خط مقدم باشد و روح امام و شهدا را شاد کند و باعث دلگیر شدن خانواده های شهدا به خصوص خانواده شهدای هسته ای نشود.

این نماینده مجلس نهم خاطر نشان کرد: اگر کنگره آمریکا تصمیم عاقلانه بگیرد قطعاً نمایندگان ملت در مجلس نیز با بررسی دقیق متن جمع بندی نهایی تصمیمی در جهت حفظ عزت نظام خواهند گرفت.

بوی کباب به دماغ هیئت های اروپایی رسیده است

وی با اشاره به رفت و آمد هیئت های اروپایی به کشورمان نیز بیان کرد: غربی هاحواسشان باشد به طمع بوی کباب نیایند و با ملت ایران باید صادقانه برخورد کنند.

نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینهکه ما شناخت کامل از فابیوس داریم، گفت: ملت ایران برخوردهای سابق فرانسوی ها، انگلیسی ها و آمریکایی ها و اقدامات خصمانه آنها علیه کشور را فراموش نکرده اند.

وی افزود: قطعاً ما شاهد صلح امام حسن در کشور نخواهیم بود، ما می خواهیم با این کشورها توافق انجام دهیم، نه صلح و اگر باز هم رفتار ناشایستی از این کشورها سر بزند، ملت و نمایندگان ملت در مجلس و دولت با این رفتارها برخورد خواهند کرد.

بودجه دریاچه ارومیه باید به دانشگاه ارومیه بیاید

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب بودجه ای جدید برای احیای دریاچه ارومیه، تصریح کرد: بودجه دریاچه ارومیه باید به دانشگاه ارومیه بیاید و زیر نظر استاندار آذربایجان غربی در جهت احیای دریاچه ارومیه هزینه شود، والا اگر بودجه به دانشگاه شریف در پایتخت انتقال پیدا کند، نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس با این روند مخالفت خواهند کرد.

وی ادامه داد: آقایانی که در تهران تصمیم می گیرند بدانند این نسخه هایی که برای دریاچه ارومیه می پیچند هیچ دردی از دردهای آذربایجان شرقی و غربی دوا نمی کند.

عیسی زاده افزود: الان دشت های بناب، ملکان، عجب شیر، میاندواب، نقده، مهاباد وصل می شوند به دشت دریاچه ارومیه، بنابراین این بودجه ها باید برای آبیاری تحت فشار و قطره ای هزینه شود تا آب مازاد به دریاچه ارومیه سرازیر شود ولی الان دو سال است که هیچ اتفاقی از روی کار آمردن دولت یازدهم صورت نگرفته است.

وی در پایان اظهار کرد: من سوالم از آقای کلانتری و آقایان مسوول این است که ای بودجه کجا می رود، الان 100 هزار هکتار دشت وجود دارد، یک ریال از صرف هزینه ندیده ایم، این بودجه های تصویب شده کجا هزینه می شوند؟

منبع: آناج

ارسال نظرات
پر بیننده ها