معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز

طرح هجرت ۳، زمینه کشف استعداد جوانان البرزی را فراهم می‌کند

معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: طرح هجرت ۳، زمینه کشف استعداد جوانان البرزی را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۹۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار عباس نمکی در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 که در کانون فرهنگی امام علی(ع) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: 36 هزار شهید دانش‌آموز در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس وجود دارد.

وی با بیان اینکه شاید اگر ایثارگری، جانفشانی و گذشت هریک از این شهدا نبود، عرصه برای فعالیت‌های کنونی ما وجود نداشت، افزود: برخی شهدا از سال‌های تحصیل در مقطع راهنمایی به جبهه رفتند که این از جان گذشتگی آن‌ها قابل تحسین است.

معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه در حال حاضر کشور صاحب 5 تکنولوژی روز دنیا است که اگر هر کشوری داشته باشد، دنیا در مقابلش تعظیم می‌کند، خاطرنشان کرد: تکنولوژی آی تی و اطلاعات، هوا و فضا، نانو، سلول‌های بنیادی و انرژی هسته‌ای از جمله این تکنولوژی‌ها است.

وی با بیان اینکه برای رفع کمبود منابع آبی و راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی نیازمند انرژی هستیم، گفت: فرآیندی در وزارت نیرو طراحی شده که بتوانیم آب‌های دریاهای عمان، خزر و خلیج‌فارس را به اعماق کشور برسانیم و شیرین کرده و بتوانیم در مصارف کشاورزی از آن استفاده کنیم که اجرای این امر مستلزم انرژی است.

سرهنگ نمکی با بیان اینکه به انرژی هسته‌ای رسیده‌ایم و دنیا سر تعظیم در مقابل ما فرود آورده، گفت: این‌ها تنها با تفکر بسیجی و خالص به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی جریانی با عنوان "فرار مغزها" راه‌اندازی کردند، اظهار داشت: ما از زمان‌های بسیار دور تاکنون تولید مغز داشتیم و داریم و این امر تنها مربوط به چند دهه گذشته نیست و در حال حاضر نیز در المپیادهای زیادی شرکت کرده و رتبه‌های قابل توجهی کسب می‌کنیم.

معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان و جوانان باید قدر خود را بدانند و خود را دست کم نگیرند، گفت: باید آمادگی لازم را نه تنها برای این نسل بلکه برای نسل‌های آینده بوجود آوریم.

وی با اشاره به اینکه این راه با طرح هجرت 3 آغاز می‌شود، اظهار داشت: باید آمادگی اجرای اقتصاد مقاومتی را ایجاد کنیم که امری بسیار ارزشمند است.

سرهنگ نمکی تصریح کرد: باید به گونه‌ای کار کنیم تا از تهدیدها، فرصت و از نقاط ضعف، قدرت بسازیم و به آینده امیدوار باشیم تا باور کنیم که می‌توانیم؛ چراکه بارها به آن رسیده‌ایم و آخرین مرحله آن گفتمان سیاسی بود که به عنوان افتخار دیگری در این عرصه کسب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها