خبرهای داغ:
به‌دنبال جنایت وحشیانه امروز صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن خانه یک شهروند فلسطینی که به قتل کودک شیرخوار منجر شد، نظامیان صهیونیست در سراسر قدس اشغالی و کرانه باختری به‌حالت آماده‌باش درآمدند.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۹۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رسانه‌های خبری فلسطین، منابع صهیونیست گزارش دادند هزاران سرباز و نیروی پلیس رژیم اشغالگر در شهر قدس اشغالی و کرانه باختری مستقر شده‌اند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به‌بهانه جستجوی عاملان جنایت روستای دوما، تعدادی موانع نظامی در اطراف شهر نابلس کار گذاشته‌اند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که شهرک نشینان صهیونیست پس از آتش زدن خانه شهروند فلسطینی به یکی از شهرک‌های واقع در استان نابلس گریختند.

از سوی دیگر نیروهای اشغالگر به‌طور گسترده در اطراف حرم قدس شریف مستقر شده‌اند تا با هر گونه تظاهرات و درگیری فلسطینیان پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی مقابله نمایند.

در همین رابطه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که از این جنایت شهرک نشینان شوکه شده است.
وی این جنایت را یک اقدام تروریستی دانست و مدعی شد که اسرائیل با مشت آهنین با تروریسم صرف نظر از اینکه عاملان آن چه‌کسی است، برخورد خواهد کرد.

وی همچنین ادعا کرد که به نهادهای امنیتی دستور داده است با استفاده از هر وسیله‌ای، قاتلان را دستگیر کرده و سریعاً تحویل دادگاه بدهند.

منابع فلسطینی صبح امروز جمعه از کشته شدن یک کودک شیرخوار فلسطینی و زخمی شدن 3 عضو دیگر از اعضای یک خانواده در پی اقدام شهرک‌نشینان صهیونیستی در آتش زدن خانه آنها در «نابلس» در شمال کرانه باختری، خبر دادند.

این منابع اعلام کردند این حادثه، بامداد امروز در منزل مسکونی در روستای «دوما» نزدیک نابلس رخ داد و شهرک‌ نشینان پس از به آتش کشیدن این خانه، همچنین شعارهای تبعیض‌آمیز و توهین‌آمیزی علیه عرب‌ها نوشتند.

این منابع تصریح کردند «علی سعد دوابشه» کودک یک و نیم ساله این خانواده در پی این آتش‌سوزی جان خود را از دست داد و بقیه اعضای خانواده دچار حالت سوختگی از درجه سوم شده‌اند.

به‌گفته این منابع، شهرک‌نشینان یک خانه دیگر را در این روستا به آتش کشیدند ولی این حادثه تلفاتی در بر نداشت.

اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها موجی از خشم و انزجار عمومی در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است و بسیاری از کاربران اینترنتی با محکوم کردن این اقدام از سکوت و هم‌پیمانی سران کشورهای عربی در قبال تجاوزات متعدد و سازمان یافته رژیم صهیونیستی انتقاد کرده‌اند.

انتهای پیام/*
ارسال نظرات
پر بیننده ها