امام جمعه بخش بهمن:

هدف فابیوس از سفر تهران، نجات اقتصاد ورشکسته فرانسه است/«حقوق بشر آمريکایي» ضد حقوق بشري است

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: هدف «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه ار سفر به ایران، فقط پیدا کردن راهی برای نجات اقتصاد ورشکسته کشورش می باشد.
کد خبر: ۸۵۴۸۴۱۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن با اشاره به حضور «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه در تهران اظهار کرد: ما تا کنون شاهد جنایات زیادی مثل انتقال خون های آلوده به کشور، کمک به نیروهای بعثی و مجهز کردن آنها به سلاح شیمیایی، حامی سرسخت گروه های تروریستی، کارشکن اصلی مذاکرات هسته ای و مدافع سرسخت اسرائیل و عربستان در مذاکرات و.... از فرانسه بودیم.

هدف فابیوس از سفر تهران، نجات اقتصاد ورشکسته فرانسه است
حجت الاسلام علیزاده افزود: فرانسه کشوری است که ماهیتش برای ما معلوم و مشخص است. کسانی که برای آمدن به ایران صف کشیده اند، دلشان برای ما نسوخته بلکه می خواهند اقتصاد ورشکسته خود را نجات دهند، چرا که آنها هیچ وقت نگذاشته اند ما روی پای خودمان بایستیم.

پروژه اختلاف افکنی و دو دسته کردن مردم، همیشه توسط دشمن ادامه دارد
امام جمعه بخش بهمن با نزدیک به سالروز شهادت شيخ فضل الله نوري از رهبران مشروطه مشروعه، گفت: شيخ فضل الله نقش مهمي در تاريخ تحولات ايران داشته و فردي مؤثر در مشروطيت و تحريم تنباکو بود.

وی با اشاره به عوامل موثر در مشروطيت تصریح کرد: در دنیای امروز هم پروژه اختلاف افکنی و دو دسته کردن مردم در موضوعات اساسی، توسط دشمن ادامه دارد و چه بسا باید مراقب بود، چرا که آنان به وسيله تخريب در کشور و اختلاف افکني، نتایج خوبی گرفتند.

علیزاده همچنین با توجه به سخن امام راحل(ره) که فرمودند: عدم دخالت ملت در حفظ روحانيت؛ باعث شکست مشروطه شد، تاکید کرد: پس اگر همزمان با هم علما، مومنين، و روشنفکرهاي متعهد در صحنه باشند و مردم مومن هم همیشه از روحانيت دفاع کنند، به اسلام آسيبي نخواهد رسيد.

«حقوق بشر آمريکایي» در واقع ضد حقوق بشري است
خطیب جمعه مهردشت سپس به روز حقوق بشر اسلامي و کرامت انساني اشاره کرد و گفت: متاسفانه حقوق بشر از موضوعاتي شده که کشورهاي استعمارگر و صاحب قدرت مانند آمريکا و اسرائيل و ديگر کشورهاي استعماري از آن به عنوان حربه اي براي سلطه بر کشور هاي ديگر استفاده کرده اند.

علیزاده عنوان کرد: از طرفي برخي کشورهاي اسلامي (دولتهاي آنها) در جهل بسر مي برند و از همان حقوق بشر آمريکائي که در واقع ضد حقوق بشري و انساني است و تکريمي در آن نيست، بلکه تماما ذلت و خواري می باشد، حمايت مي کنند.

وی خاطر نشان کرد: البته از گرگ هاي درنده و سگ های هار منطقه نمي توان غير از اين انتظار داشت چرا که آدم کشي، قتل و غارت در ذات آنهاست، ولي از کشورهاي اسلامي انتظار مي رود بپاخيزند و از مظلوم دفاع کنند.

این مقام مسئول با توجه به جنایت هایی که توسط آل سعود، آمریکا، اسرائیل و گروه های تروریستی در یمن، سوریه و دیگر کشورها انجام می شود، بیان کرد: اين رژيم ها نماد اصلي نقض حقوق بشر هستند، پس مدعيان حقوق بشر کجايند؟

امام جمعه بخش بهمن در پایان سالروز نبرد اميرالمومنين علي(ع) با عمر بن عبدود در جنگ خندق در سال 5 ه.ق که روز فرهنگ پهلواني و ورزش زورخانه اي نامیده شده، را به دوستداران این رشته ورزشی تبریک گفت.

علیزاده ادامه داد: ورزش زورخانه ای؛ ورزشی است که کاملا بعد مذهبی دارد و در این ورزش تنها به تقویت جسم توجه نشده بلکه تقویت روح و روان، تربیت مذهبی و اخلاقی جوانان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: جا دارد هم مردم و هم مسئولین ورزش به ورزش زورخانه ای بخش بهمن که اخیرا هم شاهد کسب مقام برتر فرهنگی این عزیزان در استان بودیم، کمک کرده تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آن باشیم.

ارسال نظرات